eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania? › Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do
    komory spalania?
    Date: Sat, 21 Aug 2010 17:55:24 +0200

    Czesc

    Mam diesla z common rail. Ostatnio dymi i ma sporadyczny problem z
    odpalaniem (acz jak odpali trudno sie do czegoś przyczepić jesli chodzi
    o moc).

    Podejrzewalem cisnienie na wtryskach jest za niskie bo ucieka bokiem
    przez jeden. Faktycznie, zrobiłem probe przelewową i jeden leje (jakies
    8x więcej niż sąsiednie wtryski). Winowajce niskiego cisnienia mam.

    Ponieważ dymi zakładam dodatkowo że jeden z wtrysków leje równiez za
    duzo do komory spalania. Teraz pytanie: na ile prawdopodobne jest, że
    jesli wtrysk leje za duzo do przelewu to _jednoczesnie_ leje za duzo do
    komory? Chodzi o to że wyrwanie gada wiąże się z kosztami, a w pierwszej
    kolejności chce naprawić dymienie, ciśnienie na rampie już wiem że
    pochodzi o lejącego wtrysku. Co prawda po wyrwaniu i regeneracji zapewne
    przestanie również lać, ale skoro autko będzie stało w warsztacie to
    może warto pozerkać czy przypadkiem jakiś inny element nie jest uwalony
    przy okazji.

    Wiec pytanie przmi: jesli wtrysk CR leje w przelew 8x za duzo to czy
    prawdopodobne jest że leje również za duzo do komory spalania? Wtrysk Bosha.