-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do
komory spalania?
Date: Sat, 21 Aug 2010 17:55:24 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <i4ostj$m3i$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089076168083.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282406131 22642 89.76.168.83 (21 Aug 2010 15:55:31 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Aug 2010 15:55:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.11)
Gecko/20100711 Thunderbird/3.0.6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305449
[ ukryj nagłówki ]Czesc
Mam diesla z common rail. Ostatnio dymi i ma sporadyczny problem z
odpalaniem (acz jak odpali trudno sie do czegoś przyczepić jesli chodzi
o moc).
Podejrzewalem cisnienie na wtryskach jest za niskie bo ucieka bokiem
przez jeden. Faktycznie, zrobiłem probe przelewową i jeden leje (jakies
8x więcej niż sąsiednie wtryski). Winowajce niskiego cisnienia mam.
Ponieważ dymi zakładam dodatkowo że jeden z wtrysków leje równiez za
duzo do komory spalania. Teraz pytanie: na ile prawdopodobne jest, że
jesli wtrysk leje za duzo do przelewu to _jednoczesnie_ leje za duzo do
komory? Chodzi o to że wyrwanie gada wiąże się z kosztami, a w pierwszej
kolejności chce naprawić dymienie, ciśnienie na rampie już wiem że
pochodzi o lejącego wtrysku. Co prawda po wyrwaniu i regeneracji zapewne
przestanie również lać, ale skoro autko będzie stało w warsztacie to
może warto pozerkać czy przypadkiem jakiś inny element nie jest uwalony
przy okazji.
Wiec pytanie przmi: jesli wtrysk CR leje w przelew 8x za duzo to czy
prawdopodobne jest że leje również za duzo do komory spalania? Wtrysk Bosha.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.10 22:04 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 21.08.10 22:28 Sebastian Biały
- 21.08.10 22:47 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 21.08.10 22:49 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 21.08.10 23:25 Sebastian Biały
- 21.08.10 23:39 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 21.08.10 23:44 Sebastian Biały
- 22.08.10 00:01 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 22.08.10 08:15 Lewis
- 22.08.10 09:03 Sebastian Biały
- 22.08.10 09:56 J.F.
- 22.08.10 10:15 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 22.08.10 10:21 Sebastian Biały
- 22.08.10 10:30 J.F.
- 22.08.10 10:40 Sebastian Biały
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław