  • 1. Data: 2009-03-23 22:36:07
    Temat: Wtyczka antenowa do laptopa
    Od: Saper/nolin11 <n...@g...com>

    Witam,

    Poszukuję wtyczki antenowej do laptopa (tak, mam laptopa z tunerem tv :) )
    i wtyczka jest dziwna... Zdjęcia:
    gniazdo: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d6f64a9c0c666f6
    .html
    Wtyczka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0baa24bdc72fb440
    .html i
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f0daad99e1f26bc
    .html
    A wymiary mają się tak: średnica wewn. wtyczki 3,95mm , grubość bolca ok
    0,3mm (dużo mniej niż 0,5mm - nie mam mniejszego wiertła, a takie nie chce
    nawet wejść... ), srednica zewn. gniazda ~3,7mm i długość wtyczki (części
    metalowej) 5,5mm . I jeszcze jedno, złącze NIE jest skręcane (na wcisk tak
    jak antenowe zwykłe).
    Jeżeli pasuje to pod jakieś znane komuś złącze prosił bym o informacje
    ponieważ chcę zrobić sobie dłuższy kabel/adapter gdyż ten co jest jest za
    krótki i niewygodny przez to :|

    --
    saper/nolin11
    gg:4476700

  • 2. Data: 2009-03-24 11:32:05
    Temat: Re: Wtyczka antenowa do laptopa
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Saper/nolin11 wrote:
    > Witam,
    >
    > Poszukuję wtyczki antenowej do laptopa (tak, mam laptopa z tunerem tv

    a ja poszukuje ludzi z takim sprzetem ;-)

    Na jakim chipsecie jest ten bajer? Dzialaja programy alternatywne jak DSCaller,
    chriss TV i podobne? A moze soft producenta jest tak dobry, uzyteczny i
    funkcjonalny/przyjemny ze nie trzeba uzywac? Jakosc obrazu?

  • 3. Data: 2009-03-24 11:49:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Saper/nolin11" <n...@g...com> napisał w
    wiadomości news:gq92t6$jlq$1@news.dialog.net.pl...
    > Poszukuję wtyczki antenowej do laptopa (tak, mam laptopa z
    > tunerem tv :) ) i wtyczka jest dziwna... Zdjęcia:
> [...]

    MMCX ?

    J.

  • 4. Data: 2009-03-24 15:35:06
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    aper/nolin11 pisze:
> [...]
    > Jeżeli pasuje to pod jakieś znane komuś złącze prosił bym o informacje
    > ponieważ chcę zrobić sobie dłuższy kabel/adapter gdyż ten co jest jest

    Potrzebujesz wtyku SMB.

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 5. Data: 2009-03-24 15:37:16
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Saper/nolin11" <n...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:gq92t6$jlq$1@news.dialog.net.pl...
    .html

    > MMCX ?

    Bliżej MCX, ale to SMB :)
    MCX ma podobny rozmiar wewnętrzny, ale wtyczka ma pin męski a nie żeński.
    MMCX jest z kolei 2x mniejsze, MC-Card, UFL tak samo, Proxima to w ogóle
    inna konstrukcja, więc zostaje SMB :-)

    m.

  • 6. Data: 2009-03-24 20:48:30
    Od: Saper/nolin11 <n...@g...com>

    W dniu 2009-03-24 12:32, Papkin pisze:

    Dziękuję za podpowiedzi, zainteresuję się SMB - może dostanę gdzieś u
    siebie na mieście :/ (w co wątpię...)

    > a ja poszukuje ludzi z takim sprzetem ;-)

    To znalazłeś :P

    > Na jakim chipsecie jest ten bajer? Dzialaja programy alternatywne jak
    > DSCaller, chriss TV i podobne? A moze soft producenta jest tak dobry,
    > uzyteczny i funkcjonalny/przyjemny ze nie trzeba uzywac? Jakosc obrazu?

    OT:
    Uzywam dedykowanego programu co dostałem na płycie, menadżer urządzeń
    podaje DIB7700/STK7700D ,a jakość wg. mnie do porównania do tv-lcd philipsa
    więc raczej będzie ok, z tym ,że mam zwykłą antenę ze wzm. więc nie mam co
    zaszaleć i potestować :D ; Jak chcesz coś jeszcze wiedzieć to na gg :D

    --
    saper/nolin11
    gg:4476700