  • 1. Data: 2016-10-22 23:30:31
    Temat: Wtyczka kabla S-video
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    Podczas próby umieszczenia wtyczki kabla S-video
    w gnieździe karty w komputerze odłamał się we wtyczce
    taki plastikowy mały poprzeczny bolec. Oczywiście kupno
    takiego kabla to nie problem, ale nasunęło mi się przy tej
    okazji pytanie o jego rolę.
    Czy ma on tylko pomóc w umieszczeniu wtyczki w gnieździe,
    czy ma ważniejszą rolę polegającą na tym, że jego obecność
    w gnieździe jest rozpoznawana przez kartę, że kabel jest
    podłączony?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2016-10-23 00:02:41
    Temat: Re: Wtyczka kabla S-video
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ewa pisze tak:

> [...]
    > czy ma ważniejszą rolę polegającą na tym, że jego obecność
    > w gnieździe jest rozpoznawana przez kartę, że kabel jest

    To tylko plastik. Karta mierzy sobie zamkniecie kabla telewizorem.

    http://electronics.stackexchange.com/questions/14618
    8/detecting-tvs-with-pcs-graphics-card

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 3. Data: 2016-10-23 08:21:07
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > To tylko plastik. Karta mierzy sobie zamkniecie kabla telewizorem.
    Cieszy mnie to, o ile jest to zasada i nie opierasz tego tylko na poniższej
    stronie, bo tam jest odniesienie do S-Video 7-pinowego, a ja mam
    4-pinowe. Przepraszam, że od razu o tym nie napisałam.
    > http://electronics.stackexchange.com/questions/14618
    8/detecting-tvs-with-pcs-graphics-card

    Dziękuję i pozdrawiam
    Ewa