  • 1. Data: 2019-05-13 19:43:14
    Temat: Wybór gimbala do smartfona
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czym się kierować przy wyborze uchwytu do smartfonu?
    Tu jest zlepka 5 filmów reklamowych 5 popularnych w USA gimbali:
    https://www.youtube.com/watch?v=59dYoqzmrEY
    Który lepszy do czego? Jak wybrać gimbala dla siebie ?

  • 2. Data: 2019-05-13 21:07:10
    Temat: Re: Wybór gimbala do smartfona
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-05-13 o 19:43, Pszemol pisze:
    > Czym się kierować przy wyborze uchwytu do smartfonu?
    > Tu jest zlepka 5 filmów reklamowych 5 popularnych w USA gimbali:
    > https://www.youtube.com/watch?v=59dYoqzmrEY
    > Który lepszy do czego? Jak wybrać gimbala dla siebie ?

    Niedawno z kumplem miałem ten temat przerabiany. Najpierw sprawdź, czy
    smarfon pozwala na wyłączenie stabilizacji po jednej osi (czasem
    samoczynnie w aparatach to się dziać może - w smartfonach: nie wiem). W
    przeciwnym razie otrzymasz szarpany obraz i szlag trafi efekt. Szkoda
    będzie kasy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek