  • 1. Data: 2019-03-13 20:41:39
    Temat: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Takie może głupie pytanie. Jest sobie wycinak np. o średnicy
    22,5mm do czynienia otworów w zwykłej blasze stalowej
    (grubość 2-3 mm). Taki prosty, śrubowy, za 200 zeta.
    Chciałbym tym wyciąć ze 2-3 otwory w nierdzewce,
    czy to ma się szansę udać, czy niekoniecznie?
    Po tej operacji rzeczony wycinak może się nawet nadawać do utylizacji,
    nie jest to istotne.

    L.

  • 2. Data: 2019-03-13 21:57:48
    Od: 4...@g...com

    Doswiadczenie jest miara poznania Swiata. Cos mi sie wydaje ze najwiecej
    bezuzytecznych odpowiedzi dostaniesz od tych co w zyciu takiego wycinaka w reku nie
    mieli. Musisz sie liczyc z tym ze nierdzewna jest twardsza od stalowej na puszki do
    konserw. Do tego jest bardziej ciagnaca. Jak za duzy luz bedzie to duzo bedzie do
    gratowania. Najpierw sie wywinie o potem urwie.

  • 3. Data: 2019-03-13 22:06:32
    Temat: Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 13 marca 2019 21:57:48 UTC+1 użytkownik 4...@g...com napisał:
    > Jak za duzy luz bedzie to duzo bedzie do gratowania. Najpierw sie wywinie o potem
    urwie.

    Mnie się o takie cuś rozchodzi:

    https://allegro.pl/oferta/wycinak-do-otworow-do-blac
    h-otwornica-22-5-mm-st-6698072556

    to takie ręczne na klucz, kręcisz i się dziuruje. Pytanie czy pójdzie ;)

  • 4. Data: 2019-03-13 22:24:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-03-13 o 22:06, Lisciasty pisze:

    > Mnie się o takie cuś rozchodzi:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/wycinak-do-otworow-do-blac
    h-otwornica-22-5-mm-st-6698072556

    > to takie ręczne na klucz, kręcisz i się dziuruje. Pytanie czy pójdzie ;)

    Kup do blachy ze stali szlachetnej.
    https://allegro.pl/oferta/wykrojnik-wycinak-do-blach
    -22-5mm-z-lozyskiem-ruko-7821330805

    Robert

  • 5. Data: 2019-03-14 01:18:18
    Od: 4...@g...com

    Z tragiczna dokladnoscia takie wycinaki sa robione. Oczywiscie wycinaja. W blasze
    nierdzewnej o grubosci milimetr, poltora milimetra powinien wyciac. Ze wzgledu na
    marnosc wykonania im blacha bedzie ciensza tym gorszy bedzie otwor. Mam troche
    doswiadczenia z wykrojnikami. Pracowalem kiedys w kontroli jakosci i jakis czas
    odbieralem, znaczy sie dopuszczalem do uzycia, wykrojniki robione w narzedziowni.
    Wiem jak wyglada nowy, po milionie ciec, po ostrzeniu jak sie zuzyl. Napisz w czym
    chcesz dziury zrobnic. Jak w zlewozmywaku zeby kran przymocowac do odradzam. Bardzo
    bedziesz mial pogieta blache i niczym nie wyprostujesz.

  • 6. Data: 2019-03-14 04:23:58
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 04:41:40 UTC+9 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > czy to ma się szansę udać, czy niekoniecznie?
    > Po tej operacji rzeczony wycinak może się nawet nadawać do utylizacji,

    Będziesz klął.

  • 7. Data: 2019-03-14 06:15:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Mówicie że ciężki temat... To jest skrzynka z klamotami elektrycznymi,
    blacha taka niemalowana i błyszcząca, wygląda mi na chromonikiel
    (ale expertem od blach to ja nie jestem ;)
    Na zdjęciu wygląda to tak:

    http://lisciasty.firehost.pl/blacha1.jpg
    http://lisciasty.firehost.pl/blacha2.jpg

    L.

  • 8. Data: 2019-03-14 06:57:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Mar 2019 22:15:21 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):
> [...]
    > blacha taka niemalowana i błyszcząca, wygląda mi na chromonikiel
    > (ale expertem od blach to ja nie jestem ;)

    Elektryczne z nierdzewki ?

    No ale moze trzeba ...

    J.

  • 9. Data: 2019-03-14 10:03:31
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-14 o 06:15, Lisciasty pisze:
    > Mówicie że ciężki temat... To jest skrzynka z klamotami elektrycznymi,
    > blacha taka niemalowana i błyszcząca, wygląda mi na chromonikiel
    > (ale expertem od blach to ja nie jestem ;)

    Zobaczyłem podobny filmik i przy okazji kupiłem sobie komplet trzech
    wierteł stopniowanych.
    https://youtu.be/NK25qTifz-o
    Ciekawe, czy w rzeczywistości sprawdzi się ta metoda.
    Najwyżej stracę 30-ci i parę złotych wydane na to narzędzie w Lidlu.

    WM

  • 10. Data: 2019-03-14 10:42:31
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 18:03:34 UTC+9 użytkownik WM napisał:

> [...]
    > Ciekawe, czy w rzeczywistości sprawdzi się ta metoda.
    > Najwyżej stracę 30-ci i parę złotych wydane na to narzędzie w Lidlu.

    Dokładnie to jest odpowiednie narzędzie.