  • 11. Data: 2019-03-14 10:45:05
    Temat: Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 14:15:22 UTC+9 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Mówicie że ciężki temat... To jest skrzynka z klamotami elektrycznymi,
    > blacha taka niemalowana i błyszcząca, wygląda mi na chromonikiel
    > (ale expertem od blach to ja nie jestem ;)
    > Na zdjęciu wygląda to tak:
    >
    > http://lisciasty.firehost.pl/blacha1.jpg
    > http://lisciasty.firehost.pl/blacha2.jpg

    I to jeszcze cienka, austenityczna. Zmasakrujesz.
    Wywierć to choinką, ewentualnie popraw zadzior dremelem.

  • 12. Data: 2019-03-14 10:49:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >I to jeszcze cienka, austenityczna. Zmasakrujesz.
    >Wywierć to choinką, ewentualnie popraw zadzior dremelem.

    I choinka bedzie lepsza niz ten wykrojnik ?
    Czemu ?

    Wydaje sie, ze oba podobnie skrawaja, no - choinka bedzie miala wior
    cienszy ...

    J.

  • 13. Data: 2019-03-14 14:59:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-14, WM <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Zobaczyłem podobny filmik i przy okazji kupiłem sobie komplet trzech
    > wierteł stopniowanych.
    > https://youtu.be/NK25qTifz-o
    > Ciekawe, czy w rzeczywistości sprawdzi się ta metoda.
    > Najwyżej stracę 30-ci i parę złotych wydane na to narzędzie w Lidlu.

    Dzięki za linka. Też sobie zamówiłem.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2019-03-14 16:18:26
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2019-03-14 o 06:57, J.F. pisze:

    > Elektryczne z nierdzewki ?

    Przemysł spożywczy i nie tylko.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 15. Data: 2019-03-14 17:30:55
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 07:10:01 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Elektryczne z nierdzewki ?
    >
    > No ale moze trzeba ...

    Raczej nie trzeba, żywności w tym nie ma ;)
    Ale na zewnątrz wisi, może nie chcieli mieć problemu
    z korozją... A może mieli nadmiar blachy i zrobili coby było ładnie?

    L.

  • 16. Data: 2019-03-14 17:39:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 10:45:06 UTC+1 użytkownik Konrad Anikiel napisał:
    > I to jeszcze cienka, austenityczna. Zmasakrujesz.
    > Wywierć to choinką, ewentualnie popraw zadzior dremelem.

    Cienka to chyba nie, ze 3mm będzie. Ale ta choinka z filmu jest rewelka,
    to jest dobry trop :]

    L.

  • 17. Data: 2019-03-15 07:28:30
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 18:51:27 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > Czemu ?
    >
    > Wydaje sie, ze oba podobnie skrawaja, no - choinka bedzie miala wior

    Chyba nie nadążam- weź mi wyjaśnij jak ten wykrojnik skrawa podobnie do choinkowego
    wiertła?

  • 18. Data: 2019-03-15 07:29:41
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 marca 2019 01:39:22 UTC+9 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Cienka to chyba nie, ze 3mm będzie. Ale ta choinka z filmu jest rewelka,
    > to jest dobry trop :]

    Weź to zmierz jak już wytniesz tę dziurę. Na moje oko to tam jest blacha 1.5 mm.

  • 19. Data: 2019-03-15 09:28:47
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-15 o 07:29, Konrad Anikiel pisze:

    > Weź to zmierz jak już wytniesz tę dziurę. Na moje oko to tam jest blacha 1.5 mm.

    Jaką grubość ma ta blacha?
    https://youtu.be/9mS_TpApSvY

    WM

  • 20. Data: 2019-03-15 10:07:24