    From: "Chomik" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Wycinanie otworow w obudowach z tworzywa
    Date: Sat, 30 Oct 2010 10:03:48 +0200

    Raz na jakis czas potrzebuje wyciac otwor w obudowie (pod LCD, gniazdka itp)
    Wszelkie metody domowe probowalem testowac i efekty sa mierne. Nigdy nie
    wygladalo to tak jakbym sobie tego zyczyl. Stad moje pytanie czy znacie
    jakies firmy lub osoby posiadajace odpowiedni sprzet w Warszawie ktore
    swiadcza uslugi wycinania pojedynczych otworow w tworzywie? Poki co
    znalazlem wiele firm ale tna w cegle, betonie itp. :) Chetnie bym stal sie
    posiadaczem wlasnej frezarki CNC ale ceny nie kwalifikuja ich zakupu dla
    potrzeb takich jak moje gdzie raz na kilka miesiecy trzeba cos wyciac. Jesli
    znacie firmy spoza Warszawy i mozna im wyslac tez prosze o info.