  • 21. Data: 2018-03-12 07:20:14
    Temat: Re: Wydajnośc gigabitowej karty PCI + SATA
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.03.2018 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Jestem zdumiony żałosnym wynikiem nfs, liczyłem tutaj na kosmiczna
    > prędkość skoro to jest kernel mode i taki ponoć dobry... na duzym
    > komputerze (współczesny i5) transfery nfs zaiwaniają pełne 100MB/s więc
    > zakładam że to raczej wina tego że CPU ma co robić (pytanie co :/, DMA
    > jeszcze nie wymyslili?).

    Może szyfrowanie masz włączone? (sec=krb5p)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 22. Data: 2018-03-12 07:37:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-12, Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Może szyfrowanie masz włączone? (sec=krb5p)

    To wchodzi do opcji w /etc/exports? To ja tego nie mam, a osiągi mam
    40-65MB/s przy zajętosci CPU 40-70%.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2018-03-12 12:12:22
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.03.2018 Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał/a:

    > To wchodzi do opcji w /etc/exports? To ja tego nie mam, a osiągi mam
    > 40-65MB/s przy zajętosci CPU 40-70%.

    Tak, https://linux.die.net/man/5/exports

    Ale raczej nie da się tego użyć nieświadomie :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 24. Data: 2018-03-12 20:18:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/12/2018 7:20 AM, Dominik Ałaszewski wrote:
    > Może szyfrowanie masz włączone? (sec=krb5p)

    Specjalnie dla eksperymentu udpaliłem goły Ubuntu Server i postawiłem na
    nim serwer nfs bez niczego dodatkowego a już na pewno bez szyfrowania.

  • 25. Data: 2018-03-12 21:56:08
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sat, 10 Mar 2018 12:01:26 +0100, Irokez wrote:

    > Na pewno to Atom?
    > N3160 to Celeron.

    To jest procek z rodziny Silvermont. Jak zwał, tak zwał, ale rdzenie i
    wydajność niestety ma "atomową" a nie Core. TDP na poziomie 6W.

    Tomek

  • 26. Data: 2018-03-13 11:18:06
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 10.03.2018 o 08:28, Sebastian Biały pisze:

    > Wręcz przeciwnie, niektóre Atomy sa ARM.

    A jakiś konkretny model możesz podać? IMHO nie ma, wszystkie Atomy to
    x86, część dodatkowo x86-64.

  • 27. Data: 2018-03-13 11:32:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-13, knrdz <x...@t...cy> wrote:

    > A jakiś konkretny model możesz podać? IMHO nie ma, wszystkie Atomy to
    > x86, część dodatkowo x86-64.

    Umknął mi ten post. Też jestem ciekaw, bo Gogle twierdzi co
    innego. Ale też ma o tyle racje, że Intel robił army tuż przed Atomem:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_Atom
    "Prior to application of the Atom brand, there were number of Intel CE
    SoCs including: Olo River (CE 2110 which had an XScale ARM
    architecture)[..]"

    Tak czy inaczej, wydaje się, ze to co współczenie można z sensem kupić,
    o ile bedzie to Intel, to nie będzie armem.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2018-03-13 22:22:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/13/2018 11:32 AM, Marcin Debowski wrote:
    > Umknął mi ten post. Też jestem ciekaw, bo Gogle twierdzi co
    > innego. Ale też ma o tyle racje, że Intel robił army tuż przed Atomem:

    Byłem pewny że Intel nazywał końcowe wersje XScale Atomem i technologia
    była przeniesiona do rdzeni x86, mam wrażenie że czytalem o tym lata
    temu. Ale najwidoczniej musiałem coś porkęcić, bo przehandlowali dział
    od XScale wcześniej i co najwyżej łaczył ich know-how. Nie ma więc
    Atomów ARM, cofam zeznania, choć zerknę jeszcze czy aby nie mam tego
    artykułu gdzies jeszcze w starych linkach.