  • 1. Data: 2017-09-12 12:18:47
    Temat: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: p...@g...com

    http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,2235922
    6,kierowca-odmowil-dmuchania-w-alkomat-wiec-zalozyli
    -mu-kajdanki.html?disableRedirects=true#MTstream

  • 2. Data: 2017-09-12 14:07:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,223592
    26,kierowca-odmowil-dmuchania-w-alkomat-wiec-zalozyl
    i-mu-kajdanki.html

    Juz niedlugo, Ziobro zmieni ten sad :-)

    Tak gwoli scislosci:
    -kierowca ma prawo domagac sie kontroli krwi, ale tylko w razie
    uczestniczenia w wypadku.
    W zwyklej kontroli PoRD o tym nie wspomina.

    -w KK zapisano
    § 16. Stan nietrzeźwości w rozumieniu tego kodeksu zachodzi, gdy:
    1) zawartość alkoholu we krwi przekracza 0,5 promila albo prowadzi do
    stężenia przekraczającego tę wartość lub
    2) zawartość alkoholu w 1 dm3 wydychanego powietrza przekracza 0,25 mg
    albo prowadzi do stężenia przekraczającego tę wartość.

    I na moj gust, to wskazanie alkomatu wystarczy :-)
    Na szczescie sady maja inne zdanie ... chyba :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-09-12 14:37:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    dnia Tue, 12 Sep 2017 03:18:47 -0700, przemek.jedrzejczak napisał:

    > http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,2235922
    6,kierowca-odmowil-
    dmuchania-w-alkomat-wiec-zalozyli-mu-kajdanki.html?
    disableRedirects=true#MTstream

    w Polsce nie ma prawa precedensowego więc ten wyrok odnosi sie wyłącznie
    do tamtej sytuacji.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2017-09-12 14:55:05
    Od: p...@g...com

    --w Polsce nie ma prawa precedensowego więc ten wyrok odnosi sie wyłącznie do tamtej
    sytuacji.

    ale kazdy (umiejacy czytac) funkcjonariusz zastanowi sie czy warto

    Komendant polecił wszcząć postępowanie, mające wyjaśnić, czy policjanci, którzy
    prowadzili czynności z kierowcą, nie przekroczyli uprawnień. Wnioski końcowe zostaną
    przesłane do oceny prokuratury - zapowiedział młodszy aspirant Ciecierski.

  • 5. Data: 2017-09-12 16:28:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2017-09-12 o 12:18, p...@g...com pisze:
    > http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,2235922
    6,kierowca-odmowil-dmuchania-w-alkomat-wiec-zalozyli
    -mu-kajdanki.html?disableRedirects=true#MTstream

    Wystarczy nie być pieniaczem pokazującym co to nie ja. O niewsiadaniu po
    spożyciu nawet nie wspominam. Bo, żeby wsiąść wiedząc, że się wydmucha
    ponad limit, to trzeba chujem być.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2017-09-12 17:24:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 14:55, p...@g...com pisze:

    > --w Polsce nie ma prawa precedensowego więc ten wyrok odnosi sie wyłącznie do
    tamtej sytuacji.

    > ale kazdy (umiejacy czytac) funkcjonariusz zastanowi sie czy warto

    I uzna że warto ale bez kajdanek.

> [...]
    przesłane do oceny prokuratury - zapowiedział młodszy aspirant Ciecierski.

    Skoro wygrał w sądzie to na miejscu mundurowych nie liczył bym na
    zatuszowanie sprawy. Nie po głośnym niedawno tuszowaniu zabójstwa.
    Tyle tylko ze jak się uprą to karą będzie nagana. Ale to też do czasu.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-09-12 17:26:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 16:28, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

> [...]
    >>

    > Wystarczy nie być pieniaczem pokazującym co to nie ja. O niewsiadaniu po
    > spożyciu nawet nie wspominam. Bo, żeby wsiąść wiedząc, że się wydmucha

    W tym przypadku pieniaczem był mundurowy który się uparł że pokaże
    staruszkowi kto tu rządzi. I przeciągnął go w kajdankach przez szpital.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2017-09-12 17:36:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >po spożyciu nawet nie wspominam. Bo, żeby wsiąść wiedząc, że się
    >wydmucha ponad limit, to trzeba chujem być.

    Przy naszym limicie ?
    Idiotą, a nie ch*

    J.

  • 9. Data: 2017-09-12 17:56:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >I uzna że warto ale bez kajdanek.

    Nastepnie bedzie kwestia czemu tak dlugo ...

> [...]
    >zatuszowanie sprawy. Nie po głośnym niedawno tuszowaniu zabójstwa.
    >Tyle tylko ze jak się uprą to karą będzie nagana. Ale to też do

    drobne 3 tys, liczyc moga ... a co ich spotka, to bedzie zalezalo od
    wielkiej polityki :-)

    Za ktoryms razem moze byc jednak drozej ..

    J.

  • 10. Data: 2017-09-12 18:11:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 17:56, J.F. pisze:

    > Nastepnie bedzie kwestia czemu tak dlugo ...

    > drobne 3 tys, liczyc moga ... a co ich spotka, to bedzie zalezalo od
    > wielkiej polityki :-)
    >
    > Za ktoryms razem moze byc jednak drozej ..

    Dobra zmiana wydała jakieś nowe zarządzenie odnośnie dochodzeniom
    wobec policjantom. I mam wrażenie ze nie chodzi im o ułatwienie
    tuszowania wybryków.
    A za trzy tysiące w gotówce to warto poświęcić kilka dni swojego
    czasu, odmówić dmuchania, a potem wygrać w sądzie.
    Szkoda tylko że wtedy ne będą mieli czasu na prawdziwych pijaków.