  • 51. Data: 2017-09-14 13:59:18
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:opccbh$nr3$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-09-13 o 20:00, J.F. pisze:

    >Policjanci twierdzą ze nie.
    >Znajdź jakiegoś i popytaj na cholerę wysyłają na szkolenia tych z

    Ale jesli tacy "wtorni analfabeci ", to czegos sie naucza ?

    >Maciarewicz wpisał nieprzeszkolonego żołnierza na patrol policyjny?
    >Czy jakiś oficer z lokalnego posterunku?

    Oficer z posterunku, ale na podstawie miedzyministerialnego
    porozumienia :-)

    > No to patrzymy tu
    > https://www.wspol.edu.pl/g/absolwent
    >
    > tam jest taki dyskretny link
    > https://www.wspol.edu.pl/g/dobor-do-policji
    >
    > ktory nas przykladowo kieruje tu
    > http://warminsko-mazurska.policja.gov.pl/ol/praca-w-
    policji/rekrutacja-do-sluzby-w/dobor-do-policji/491,
    Dobor-do-Policji.html
> [...]
    > być mianowany
    > policjant, który spełnia warunki określone w art. 25 ust. 1 lub 2,
    > ukończył
    > szkolenie zawodowe [...]
    >
    > wychodzi na to, ze najpierw trzeba byc policjantem :-)
    >
    > Art. 52.
    > 1. Mianowanie na kolejny wyższy stopień następuje stosownie do
    > zajmowanego
    > stanowiska służbowego oraz w zależności od opinii służbowej. Nadanie
    > tego
    > stopnia nie może jednak nastąpić wcześniej niż po przesłużeniu w

    Poszli w ślady armii czerwonej i kaprali polikwidowali?

    Kaprali, porucznikow, kapitanow, majorow, generalow.

    >Przepraszam zmieniło się, po cywilnych studiach do korpusu prawie
    >oficerów czyli aspirantów. Kiedyś się na nich mówiło chorąży.

    A ni ch* - cytat masz powyzej - do korpusu aspirantow mozna mianowac
    podoficera policji.
    Do korpusu oficerow mianowac mozna zwyklego policjanta.

    Ktos (Robert?) zwracal uwage, ze teraz kazdy policjant przechodzi
    przez etap prewencji, i wyglada mi na to, ze mial racje

    >Ale zawsze możesz iść do "za szczytnej" szkoły.
    >Link już miałeś:
    >https://www.wspol.edu.pl/g/kandydat/zasady-rekrutac
    ji-na-rok-2017-2018

    A mozesz, ale jakos nie widze, abys potem mial gwarancje zatrudnienia
    w Policji.
    Za to widze "Biuro karier", gdzie sami policjanci/tki pracuja, ale
    pomagaja szukac pracy, a nie sluzby :-)

    Widzisz gdzies jakas rekrutacje na oficera ? Zreszta ustawa wyraznie
    mowi - mianuje sie policjanta.

    Wychodzi mi na to, ze po studiach trzeba zlozyc podanie do policji,
    studia punktow dodadzą,
    ale test sprawnosciowy trzeba zdac, stosowny kurs przejsc, policjantem
    zostac, w prewencji krawezniki szlifowac, a moze kiedys przelozeni
    docenia i na oficera mianuja ...
    Oczywiscie wujek moze pomoc i nie trzeba bedzie dlugo czekac, ani na
    patrolach sie pętac :-)

    Ale moze maja jakas szybsza sciezke dla zasluzonych absolwentow i
    posterunkowy od razu bedzie w wydziale kryminalnym zatrudniony ..

    J.

  • 52. Data: 2017-09-14 17:14:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 13:59, J.F. pisze:

    > Ale jesli tacy "wtorni analfabeci ", to czegos sie naucza ?

    Mają się nauczyć w szkole lub na kursach a nie na ulicy robiąc komuś
    krzywdę "bo źle umieli".

    > Oficer z posterunku, ale na podstawie miedzyministerialnego porozumienia
    > :-)

    To oficer z posterunku ma obowiązek takiego ne dopuścić do patrolowania
    z powodu braku badań, szkoleń i innych wymaganych zaświadczeń.

    policji/rekrutacja-do-sluzby-w/dobor-do-policji/491,
    Dobor-do-Policji.html

    > Poszli w ślady armii czerwonej i kaprali polikwidowali?
    >
    > Kaprali, porucznikow, kapitanow, majorow, generalow.

    Stopnie wojskowe zastąpili przedwojennym nazewnictwem.
    Nie znam go ale rozumiem powód. Likwidację pewnych odpowiedników
    czyli brak odpowiednika kaprala nie rozumiem.

> [...]
    >
    > Ktos (Robert?) zwracal uwage, ze teraz kazdy policjant przechodzi przez
    > etap prewencji, i wyglada mi na to, ze mial racje

    Wygląda na to że tak.

> [...]
    > Policji.
    > Za to widze "Biuro karier", gdzie sami policjanci/tki pracuja, ale

    Po zwykłych studiach też gwarancji ne masz. Ale lepiej je mieć
    niż nie mieć.

> [...]
    >
    > Ale moze maja jakas szybsza sciezke dla zasluzonych absolwentow i
    > posterunkowy od razu bedzie w wydziale kryminalnym zatrudniony ..

    Zawsze uważałem że ci którzy poszli tam po normalnych studiach
    w najgorszym wypadku zostawali aspirantami i dzielnicowymi.
    Zasłużeni (bywa ze z powodów rodzinnych) szli na oficerów.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2017-09-14 20:05:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2017 o 21:38, J.F. pisze:

    > No ale co - wyobrazasz sobie, ze bedzie kazdemu prokuratorowi na rece
    > patrzyl ?

    Jest cała nauka o tym - zarządzanie czy jakoś tak. Generalnie przełożony
    odpowiada fa funkcjonowanie całej podległej mu organizacji.

    > Ale jeszcze nie wszystkich :-)

    Tych akurat pechowo tak. Zresztą obstawiam, że wszystkich. Na znacznie
    mniej ważnych odcinkach wymienili wszystkich wyższych większość średniej
    kardy zarządzającej a często i szeregowych urzędników. A wojsko, policja
    prokuratura sądy i propaganda są na topie ich "odzyskiwania państwa".

    Jest 45 prokuratur okręgowych. Jak znajdziesz na ich czele 3
    niepisiowych, to będzie sukces. Podobnie zapewne z komendantami policji.

    Shrek

  • 54. Data: 2017-09-14 20:08:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2017 o 12:46, J.F. pisze:

    > Nie, bo za +50 teraz zabieraja PJ ... wiec jadac 90/50 uwazam aby nie
    > przyspieszyc :-)

    I sam sobie zaprzeczasz, bo mówisz, że na 60 jeżdzisz 90 a tymczasem
    powinieneś 110:P

    > Tak czy inaczej - od lat tak podaja,

    Bo od lat manipulują. Co to za argument?

    Mów za siebie.

    Shrek

  • 55. Data: 2017-09-14 20:21:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >I sam sobie zaprzeczasz, bo mówisz, że na 60 jeżdzisz 90 a tymczasem
    >powinieneś 110:P

    110 to nie, bo za duze ryzyko, ze zlapia na 111.
    Ale 100 mozna bezpiecznie :-)

    >Bo od lat manipulują. Co to za argument?

    Ale kto sie zainteresowal, ten sie dowiedzial.
    Hm, musialbym odszukac najstarsze raporty - czy tam nie bylo
    objasnienia ...

    >Mów za siebie.

    No to mnie przejdzie.
    Ja Cie przejade, ja dostane 5 lat, ty dozywocie na wozku - i to ma byc
    dobra zmiana ?

    J.

  • 56. Data: 2017-09-14 20:25:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jest cała nauka o tym - zarządzanie czy jakoś tak. Generalnie
    >przełożony odpowiada fa funkcjonowanie całej podległej mu
    >organizacji.

    Generalnie tak, co nie znaczy, ze nalezy go obciazac za kazdy czyn
    podwladnych, szczegolnie dalekich.

> [...]

    >Jest 45 prokuratur okręgowych. Jak znajdziesz na ich czele 3
    >niepisiowych, to będzie sukces. Podobnie zapewne z komendantami

    Ale my tu o szeregowym prokuratorze z Poznania, ktory prowadzi
    sledztwo we Wroclawiu.

    I w dodatku wcale nie wiadomo - spoznia sie, czy jak na polskie
    warunki, to calkiem zwawo prowadzi.

    J.

  • 57. Data: 2017-09-14 20:37:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2017 o 20:25, J.F. pisze:

    > Generalnie tak, co nie znaczy, ze nalezy go obciazac za kazdy czyn
    > podwladnych, szczegolnie dalekich.

    Przecież nikt go do pierdla za to nie zamknął (choć należałoby się, ale
    to za co innego). Tym niemniej jednak odpowiada. Zwłaszcza, że są z
    podłej zmiany.

    > Ale my tu o szeregowym prokuratorze z Poznania, ktory prowadzi sledztwo
    > we Wroclawiu.

    Ten szeregowy prokurator ma swojego przełożonego. Z dolary przeciw
    orzechom, ze pisiowego przełożonego. Daj spokój - jak już :oddzyskali
    państwo" to niech przynajmniej wezmą to na klatę, a nie mówią "to nie
    my" z nadzieją że nikt nie sprawdzi.

    Shrek

  • 58. Data: 2017-09-14 20:53:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >orzechom, ze pisiowego przełożonego. Daj spokój - jak już :oddzyskali
    >państwo" to niech przynajmniej wezmą to na klatę, a nie mówią "to nie

    No ale zaraz - jak sie szeregowy prokurator np w pracy upije, to
    chcesz zwalniac szefa prokuratury rejonowej, wojewodzkiej i generalnej
    ?
    Szczegolnie ze szefowie z nadania PiS, a szeregowy moze byc jeszcze z
    nadania PO :-)

    No ale rzekome opoznienia to inny kaliber, tu przelozony moglby
    sprawdzac postep prac i interweniowac.
    Tylko co - Ziobro ma sprawdzac czy szefowie rejonowi nie oklamuja
    okregowych, jak mowia, ze sprawdzaja ?

    A to wszystko o ile w ogole do jakis istotnych opoznien doszlo ...

    J.

  • 59. Data: 2017-09-14 21:16:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2017 o 20:53, J.F. pisze:

> [...]
    > zwalniac szefa prokuratury rejonowej, wojewodzkiej i generalnej ?
    > Szczegolnie ze szefowie z nadania PiS, a szeregowy moze byc jeszcze z

    Nie chce mi się jednak z tobą gadać;)

    Shrek

  • 60. Data: 2017-09-15 16:47:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > No ale zaraz - jak sie szeregowy prokurator np w pracy upije, to chcesz
    > zwalniac szefa prokuratury rejonowej, wojewodzkiej i generalnej ?

    Ja nie zareagują po pierwszym sygnale - oczywiście.