  • 1. Data: 2017-07-21 13:05:40
    Temat: Wygodne fotele
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    Czołem

    Jako, że fotel kierowcy w moim L200 dogorywa, a mając na uwadze, że nigdy nie był
    specjalnie wygodny, pomyślałem o podmianie foteli na coś innego, wygodniejszego. Na
    alle.. foteli jest zatrzęsienie, praktycznie do każdego auta, ale raczej nie mam
    możliwości każdego wypróbować osobiście ;-)

    Liczę się z koniecznością dorobienia mocowań, nic poza pajero sportem nie będzie
    pasowało plug&play.

    I pytanie: jakie samochody mają wygodne fotele, ustawiane manualnie (w celu
    uniknięcia zabawy z elektryką)?

  • 2. Data: 2017-07-21 13:09:09
    Temat: Re: Wygodne fotele
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-07-21 13:05, Pablo Eldiablo wrote:

> [...]
    pasowało plug&play.

    > I pytanie: jakie samochody mają wygodne fotele, ustawiane manualnie (w celu

    Zobacz czy nie pasuje z Outlandera I. Np. takie fajniejsze skorzane, z
    grzaniem i wentylacja. Po odpowiednim ustawieniu galy od ledzwiowego
    siedzi sie bardzo komfortowo i relaksacyjnie IMO.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2017-07-21 14:07:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 Jul 2017 04:05:40 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Pablo Eldiablo

    > I pytanie: jakie samochody mają wygodne fotele, ustawiane manualnie (w celu
    uniknięcia zabawy z elektryką)?

    Na pewno Alfa. Celuj w fotele od 156/159.

  • 4. Data: 2017-07-21 15:02:46
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 14:10:02 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Fri, 21 Jul 2017 04:05:40 -0700 (PDT), w
    > <7...@g...c
    om>, Pablo Eldiablo

    uniknięcia zabawy z elektryką)?

    > Na pewno Alfa. Celuj w fotele od 156/159.

    Chyba Alfa to był dobry kierunek - ceny za całe skórzane wnętrze, na zdjęciach
    wyglądające jak nowe, w cenie jednego, wygniecionego jak mój, fotela do L200...

    Skóra była by OK, łatwiej wytrzeć syf ;-) - ale większość chyba jest elektrycznych, a
    nie manualnych. Wystarczy podciągnąć zasilanie, czy potrzebny jest jeszcze jakiś
    moduł w kompie, którego z oczywistych względów L200 nie ma?

  • 5. Data: 2017-07-21 20:13:15
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 14:10:02 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Fri, 21 Jul 2017 04:05:40 -0700 (PDT), w
    > <7...@g...c
    om>, Pablo Eldiablo

    uniknięcia zabawy z elektryką)?

    > Na pewno Alfa. Celuj w fotele od 156/159.

    Jeszcze jedna sprawa: mata SRS i poduszki... Wtyczki na 500% nie będą pasować, ale
    czy da się tak podpiąć fotel innego producenta, żeby mata dawała właściwy sygnał?
    Olał bym poduszki boczne, ale prawidłowe działanie mat ma wpływ na działanie
    czołowych poduszek - a to jest istotne.
    Ma ktoś może pomysł, gdzie szukać odpowiedzi?

  • 6. Data: 2017-07-21 21:35:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 Jul 2017 11:13:15 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, Pablo Eldiablo

    om>, Pablo Eldiablo

> [...]
    czołowych poduszek - a to jest istotne.
    > Ma ktoś może pomysł, gdzie szukać odpowiedzi?

    W Alfa mata daje chyba 3,2 ohma.
    Podobno działa też wstawienie żarówki 5W z tablicy rozdzielczej :)

    A nie prościej jak sobie zmierzysz?

  • 7. Data: 2017-07-21 21:56:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2017-07-21 o 13:05, Pablo Eldiablo pisze:
> [...]
    pasowało plug&play.

    > I pytanie: jakie samochody mają wygodne fotele, ustawiane manualnie (w celu

    BMW E36 albo E46. Wersja kubełkowa foteli. Bardzo wygodna, duży zakres
    wszelkich regulacji (włącznie z regulacją długości siedziska - podparcie
    ud) w wersji manualnej. Nie ma zintegrowanej poduszki powietrznej, bo ta
    znajdowała się w drzwiach.

    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90

  • 8. Data: 2017-07-22 00:29:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najwygodniejsze z najwieksza iloscia regulcji sa w ciagnikach siodlowych, autokarach
    na dlugich trasach itp. W dostawczakach tez sa wygodne.

  • 9. Data: 2017-07-22 11:56:49
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 21.07.2017 o 21:56, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > BMW E36 albo E46. Wersja kubełkowa foteli. Bardzo wygodna,

    No tak, ale co jest pewnie wygodne w pozycji z wyciągniętymi nogami, w
    niskim wnętrzu nie koniecznie może pasować do pozycji zajmowanej w L200.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2017-07-23 14:01:17
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    pasowało plug&play.

    > I pytanie: jakie samochody mają wygodne fotele, ustawiane manualnie (w celu

    Sierra coupe. Może gdzieś na złomowisku złomiarz jeszcze coś takiego ma.
    W mojej ocenie nie ma auta z wygodniejszymi seryjnymi fotelami.