  • 1. Data: 2014-11-28 09:44:43
    Temat: Wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.
    Od: " 666" <...@...6>

    Urzadzenie ma wyjscie HDMI.
    Fajnie, tyle że nie mogę tego sygnału puścić na telewizor (bo nie mam ;)) a chciałbym
    sygnał puścić na monitor z wejściem DVI.
    Kabel HDMI => DVI jest, tyle że przy zwykłym monitorze komputerowym kłopot jest z
    dźwiękiem (monitor ma podpietą fabryczną sound bar
    z wejsciem m.cz. 3,5mm stereo), trzeba by dźwięk jakoś wydobyć z HDMI.
    Dla minimalizmu formy chciałbym pozostać przy tej monitorowej podpietej beleczce z
    głośniczkami, zamiast stawiać nowe klamoty na
    biurku.
    Jak najtaniej to zrealizować?

  • 2. Data: 2014-11-28 11:19:48
    Temat: Re: Wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dla minimalizmu formy chciałbym pozostać przy tej monitorowej podpietej beleczce z
    głośniczkami, zamiast stawiać nowe klamoty na

    Musisz poszukać tego typu urządzonka:
    http://www.ebay.com/bhp/hdmi-audio-extractor
    lub
    http://www.amazon.com/AGPtek%C2%AE-SPDIF-Extractor-C
    onverter-output/dp/B00ECTHIKK

    Tanie to nie jest, ale chyba to jedyne wyjście, żeby wyciągnąć cyfrowy dźwięk z HDMI
    i przekonwertować
    na analog.
    A nie masz w tym urządzeniu analogowego wyjścia audio (na słuchawki lub "line out") ?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 3. Data: 2014-11-28 14:09:30
    Temat: Re: TS-269L wyjscie HDMI => wejscie DVI + dzwiek.
    Od: " 666" <...@...6>

    Urządzenie to NAS QNAP TS-269L.
    Analogowego wyjścia audio w tym modelu nie ma, jest ethernet, eSATA, USB i HDMI.
    Ale wg instrukcji jest możliwość współpracy ze sprzętem grającym Logitecha (nie wiem,
    czy przez ethernet, czy przez usb).

    Czasem w robocie jakiś film bym puścił na zapasowy monitor ;-)
    Ten splitter co pokazałeś mógłby być dobry.
    Ale najpierw sprawdzę, czy to wyjscie HDMI współpracuje z którymś z moich monitorów z
    wejściem DVI (np. tuner DVB-T mi nie
    współpracuje).

    -----

  • 4. Data: 2014-11-30 20:11:36

    Można przełączyć dźwięk z HDMI na USB, i np. podłączyć małe głośniki USB.
    Choć wolałbym dźwięk z belki pod monitorem.
    Ale pewnie są przejściówki USB => line out, zapewne tańsze od tych HDMI, poszukam.

    -----
    ?