  • 1. Data: 2009-10-22 13:00:06
    Temat: Wyjście słuchawkowe -> Line-out
    Od: "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Jak *dobrze* dopasować sygnał z wyjścia słuchawkowego, tak aby "udawało"
    wyjście line-out? Zamierzam zbudować sobie w samochodzie system
    multimedialny w oparciu o nawigację lub palmtopa, chciałbym dźwięk z
    odtwarzacza w nawigacji podłączyć pod wejście line-in w radiu samochodowym.
    Tyle że wszystkie sprzęty które do tej pory oglądałem mają wyłącznie wyjścia
    audio słuchawkowe. Da się to jakoś zgrać ze sobą?
    Ewentualnie, które nawigacje/palmtopy mają już gotowe wyjścia Line-out?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-22 15:23:15
    Temat: Re: Wyjście słuchawkowe -> Line-out
    Od: shg <s...@g...com>

    On 22 Paź, 15:00, "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam,
    > Jak *dobrze* dopasować sygnał z wyjścia słuchawkowego, tak aby "udawało"
    > wyjście line-out?

    Tak żeby wtyczka pasowała, jak coś będzie zawadzać, to pilnikiem, czy
    co tam lubisz, nie wiem, może naklejkę jeszcze jakąś. Elektrycznie już
    jest dopasowane bardzo dobrze.

  • 3. Data: 2009-10-22 15:40:08
    Od: "P." <u...@W...gazeta.pl>

    shg <s...@g...com> napisał(a):

    > Elektrycznie już jest dopasowane bardzo dobrze.

    Wydawało mi się że właśnie jest coś nie tak z dopasowaniem, ale jak widać
    tylko wywdawało mi się ;) - od lat się już RTV nie zajmowałem. Dzięki i
    pozdrawiam :)

  • 4. Data: 2009-10-22 17:48:58
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "P." <u...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wydawało mi się że właśnie jest coś nie tak z dopasowaniem, ale jak widać
    > tylko wywdawało mi się ;) - od lat się już RTV nie zajmowałem. Dzięki i
    > pozdrawiam :)

    Tyle, że głośność ustaw na maksymalną wartość. Ja mam tak podpięty
    odtwarzacz mp3 zasilany z akumulatorka 1,2V i na maksa jest trochę ciszej
    niż z radia i CD_MP3, ale tak poza tym to bardzo ładnie gra i jest odporne
    na wstrząsy. :-)

  • 5. Data: 2009-10-22 18:23:53
    Od: Wmak <w...@g...pl>

> [...]
    > niż z radia i CD_MP3, ale tak poza tym to bardzo ładnie gra i jest odporne

    Akurat ustawienie głośności na maksimum to nie zawsze jest dobry
    pomysł.
    Kieszonkowy odtwarzacz może mieć duży zapas wzmocnienia napięciowego,
    by dało się słuchać cicho nagranych kawałków i może się okazać, że
    sygnał będzie przesterowany w końcowym stopniu wzmacniacza
    słuchawkowego.
    Za cicho ustawić - też niedobrze, bo pojawią się szumy.
    Trzeba z wyczuciem, tak by nie szumiało a nie było zniekształceń a
    regulacja głośności w radiu była w przybliżeniu tak samo, jak przy
    słuchaniu FM, by nie było "ryknięcia" po zmianie źródła.