  • 1. Data: 2017-01-08 13:05:43
    Temat: Wykorzystanie subdomeny
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Jesli chodzi o tworzenie stron WWW jestem zupełnym amatorem.
    Ostatnio jednak dla przyjemności i zabicia wolnego czasu (emeryt)
    postudiowałem trochę HTML, CSS, PHP i zrobiłem dla siebie prostą stronę
    internetową.
    Przetestowałem ją na podkatalogu domeny którą ma wykupioną kolega.
    (domena_kolegi.home.pl/podkatalog). Wyczytałem że do istniejącej domeny
    można dodawać dowolną ilość subdomen. Pomyślałem że można by skorzystać z
    takiej subdomeny dla mojej
    stronki. Ani ja ani kolega nie wiemy czy za subdomenę należy płacić
    dodatkowo.
    Nie chciałbym nieświadomie narazić przyjaciela na koszty.
    Czy możecie mnie uświadomić jak to jest z subdomenami?

  • 2. Data: 2017-01-08 14:22:42
    Temat: Re: Wykorzystanie subdomeny
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 8 Jan 2017 13:05:43 +0100, Tomasz napisał(a):

    > stronki. Ani ja ani kolega nie wiemy czy za subdomenę należy płacić
    > dodatkowo.

    Nie trzeba. W ramach domeny głównej za którą płacisz możesz utworzyć tyle
    subdomen, ile tylko chcesz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2017-01-09 01:17:54
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał

    > Nie trzeba. W ramach domeny głównej za którą płacisz możesz utworzyć tyle
    > subdomen, ile tylko chcesz.

    Niezmierne dzięki, a to w internecie nic na temat opłat znaleźć nie mogłem.

    --
    Tomasz