  • 11. Data: 2018-08-10 15:07:12
    Temat: Re: Wyłączanie systemowych
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-09 o 23:40, Marek pisze:

    > Nie ma możliwości, że adb nie działa, być może  używasz starsze adb
    > niekompatybilne z 7. Narzędzie adb służy do zarządzania systemem od
    > strony developerskiej, nie ma nic wspólnego z żadną kombinacją.

    Program jest z marca 2018, czyli z czasów gdy 7ka była już w użytku.
    Nieważna jakich narzędzi się używa,. System jest fabrycznie
    zoptymalizowany pod konkretny sprzęt i nie sposób nie nazwać ingerencji
    użytkownika w urządzenia inaczej niż kombinacja.

  • 12. Data: 2018-08-10 18:40:28
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 10 Aug 2018 15:07:12 +0200, Trybun wrote:

> [...]
    > zoptymalizowany pod konkretny sprzęt i nie sposób nie nazwać ingerencji
    > użytkownika w urządzenia inaczej niż kombinacja.

    Tak, a jak mechanik podnosi maskę samochodu to też przymierza się do
    kombinacji... nie ma to jak nie kumać czegoś a opiniować.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 13. Data: 2018-08-10 19:42:01
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-10 o 18:40, Roman Tyczka pisze:

    > Tak, a jak mechanik podnosi maskę samochodu to też przymierza się do
    > kombinacji... nie ma to jak nie kumać czegoś a opiniować.

    No właśnie, tzw czipowanie czy wycięcie FAPa to nie kombinacja, albo
    chociaż samo zakładanie gazu? A wystarczy choć trochę ruszyć głową przed
    wydawaniem opinii..

  • 14. Data: 2018-08-10 22:14:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 10 Aug 2018 19:42:01 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
> [...]
    > albo
    > chociaż samo zakładanie gazu? A wystarczy choć trochę ruszyć głową

    Niestety ciągle nie rozumiesz czym jest adb i do czego służy.
    Trzymając się tej analogii "mechanicznej", to adb nie jest
    mechanikiem zakładającym gaz. Adb to fabryka gdzie pojazd jest
    przygotowywany dla użytkownika.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2018-08-10 23:59:04
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-10 o 22:14, Marek pisze:

> [...]
    > Trzymając się tej analogii "mechanicznej", to adb nie jest mechanikiem
    > zakładającym gaz. Adb to fabryka gdzie pojazd jest przygotowywany dla

    Zdaje się przypisujesz mi własne grzechy. Otóż nie chodzi o narzędzie a
    o same zmiany przeprowadzane za, akurat tak się składa że ADB, ale to
    wcale nie musi być ADB, może się nazywać np AFP bo to i tak bez
    znaczenia - liczą się tylko zmiany. Gdy coś schrzanisz to w reklamacji
    będziesz się powoływał że na okoliczność rozgrzeszającą, bo robiłeś to
    za pomocą ADB?

  • 16. Data: 2018-08-11 00:45:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 10 Aug 2018 23:59:04 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    > Zdaje się przypisujesz mi własne grzechy. Otóż nie chodzi o
    > narzędzie a
    > o same zmiany przeprowadzane za, akurat tak się składa że ADB, ale
    > wcale nie musi być ADB,

    Proponuję byś już przestał się kompromitować . Przenosisz jakieś
    nietrafione analogie rodem z Windows (gdzie faktycznie tam wszystko
    musi odbywać się przez rzeźbienie. softem 3party, co można uznać za
    kombinowanie) . Android jest systemem deweloperow dla deweloperów a
    najważniejszym narzędziem w tym środowisku jest android debug bridge
    oraz jego usługi.
    Pm hide nie jest żadnym kombinowaniem i nie ma nic wspólnego z
    ograniczeniami związanymi z bezpieczeństwem sandboxa aplikacyjnego
    ani z jakimiś innymi enigmatycznymi ograniczeniami, które sugerujesz,
    no coś słyszałeś ale nie do końca wiesz jak działa.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2018-08-11 08:40:45
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-11 o 00:45, Marek pisze:

> [...]
    > aplikacyjnego ani z jakimiś innymi enigmatycznymi ograniczeniami,
    > które sugerujesz, no coś słyszałeś ale nie do końca wiesz jak działa.

    Analogie jeżeli już to Linuksa, bo to w nim praktykowane są zależności
    programowe.

    Android jest dla użytkowników, mają go używać bez ingerencji w fabryczną
    konfigurację. Tak szanowny kolego - gdyby było inaczej to producenci
    wyposażaliby swoje produkty w narzędzie ADB i zachęcali do samodzielnej
    modyfikacji, a tak nie jest. I myślę że na tym możemy zakończyć to
    spieranie się o głupoty które i tak nic nie wnoszą do rozwiązania
    tytułowego problemu.

  • 18. Data: 2018-08-12 21:19:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Aug 2018 08:40:45 +0200, w <5b6e8483$0$674$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Android jest dla użytkowników, mają go używać bez ingerencji w fabryczną
    > konfigurację.

    No to po co zawracasz gitarę? Producent przewidział, że ma aplikacja być
    włączona, więc nie kombnuj :P.

    > Tak szanowny kolego - gdyby było inaczej to producenci
    > wyposażaliby swoje produkty w narzędzie ADB i zachęcali do samodzielnej
    > modyfikacji, a tak nie jest.

    Jeżeli chcieliby mieć stosy reklamacji, to tak robiliby by.

    > I myślę że na tym możemy zakończyć to
    > spieranie się o głupoty które i tak nic nie wnoszą do rozwiązania
    > tytułowego problemu.

    Ściągnij sobie jakąś apkę i wstrzymaj aplikację (np. LinkSD).
    Czy to tez kombinowanie?

  • 19. Data: 2018-08-13 10:51:13
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-12 o 21:19, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > Jeżeli chcieliby mieć stosy reklamacji, to tak robiliby by.

    > Ściągnij sobie jakąś apkę i wstrzymaj aplikację (np. LinkSD).

    No i kolejny dyskutant chce się spierać o jakieś głupoty.

    Konkrety poproszę - jaką aplikację? Bo LinkSD to taki kombajn który do
    większości swoich opcji potrzebuje roota, a służy przede wszystkim do
    konfiguracji pamięci.  W tej która zawsze się sprawdzała przy wyłączaniu
    niepotrzebnych programów  pod 7ką na całej na całej liście
    zainstalowanych (około 70) widnieje jedna pozycja, której zresztą nie
    idzie wyłączyć, niby "pełny sukces" dezaktywacji a aplikacja nadal
    działa. Wnioski - albo to producent mojego telefonu wprowadził specjalne
    środki odnoście zainstalowanych programów, albo to Android w  wersji 7
    "z urzędu" ma mechanizm uniemożliwiający procedury dezaktywacji
    fabrycznie instalowanych aplikacji.

    I q*wa, jak na złość nie o tym w necie nie idzie wywąchać, tony
    materiału, ale wszystko dotyczy wcześniejszych wersji Andka.

  • 20. Data: 2018-08-14 00:46:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Aug 2018 10:51:13 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    > Konkrety poproszę - jaką aplikację? Bo LinkSD to taki kombajn który
    > do

    Ciągle nie rozumiesz, że NIE da się zrobic tego żadną aplikacją
    (doinstalowywaną), bo aplikacja nie ma odpowiednich praw, a ty z
    uporem maniaka będziesz takiej aplikacji szukał....

    --
    Marek