  • 1. Data: 2017-06-15 14:36:36
    Temat: Wyłamane gniazdo sata w zyxel NSA 310
    Od: Kris <k...@g...com>

    NAS Zyxel NSA 310upadł i wyłamało się gniazdo sata w które był wpięty dysk
    Podejrzewam że trzeba wylutować resztki starego i wlutować nowe
    Jaki koszt takiej usługi może być?
    Pytam bo nie wiem czy warto naprawić czy zyxela do śmieci i kupić coś nowego?

  • 2. Data: 2017-06-15 15:58:25
    Temat: Re: Wyłamane gniazdo sata w zyxel NSA 310
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2017-06-15 o 14:36, Kris pisze:
> [...]
    > Jaki koszt takiej usługi może być?
    > Pytam bo nie wiem czy warto naprawić czy zyxela do śmieci i kupić coś nowego?

    To zależy czy znajdziesz i czy potrafisz lutować:
    http://www.tme.eu/pl/katalog/#search=sata&s_field=ac
    curacy&s_order=DESC&id_category=100184&page=1

    Pozdrawiam

    DD

  • 3. Data: 2017-06-15 20:25:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 czerwca 2017 15:58:19 UTC+2 użytkownik Dariusz Dorochowicz
    napisał:

    > To zależy czy znajdziesz i czy potrafisz lutować:
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/#search=sata&s_field=ac
    curacy&s_order=DESC&id_category=100184&page=1

    Nigdy tego nie robiłem i na nowej sprawności mi nie zalezy
    Ktoś kto się na tym zna pewne będzie wiedziął jak znależć
    Pytam tu tu żeby się zorientować czy lepiej że zarobi serwisant(wlutowanie) czy
    sklep(nowy NAS);)