  • 1. Data: 2014-09-21 20:49:29
    Temat: Wymiana kondensatorów na płycie
    Od: Jawi <t...@p...com>

    Wymieniłem kondensatory na płycie głównej PCta.
    I po wymianie jest dziwny objaw.
    Płyta startuje już ok.
    Ale grafika najpierw ok, potem jakby przełączany był tryb graficzny i są
    paski. Pionowe pierdółki.
    Zawsze jest dobrze gdy wejdę do Biosu.
    W trybie awaryjnym ok, tryb normalny jak zmienię rozdzielczość tez ok. I
    pytanie.
    PCI podaje w zależności od rozdzielczości czy trybu graficznego na
    złączu PCI różne napięcia? Czy zbieg okoliczności?
    Jutro podepnę inna grafikę i zasilacz, ale mnie to trochę zdziwiło.

  • 2. Data: 2014-09-21 21:40:23
    Temat: Re: Wymiana kondensatorów na płycie
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jawi pisze:
> [...]
    > złączu PCI różne napięcia? Czy zbieg okoliczności?
    > Jutro podepnę inna grafikę i zasilacz, ale mnie to trochę zdziwiło.

    Grafika padła albo dostaje złe zasilanie.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2014-09-21 21:56:46
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-09-21 21:40, AlexY pisze:
    > Grafika padła albo dostaje złe zasilanie.
    No właśnie, ale wszytko na płycie chodzi prawidłowo.
    Chyba nie ma wydzielonego zasilania do grafiki?

  • 4. Data: 2014-09-22 00:09:40
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 21.09.2014 o 21:56, Jawi pisze:
    > No właśnie, ale wszytko na płycie chodzi prawidłowo.
    > Chyba nie ma wydzielonego zasilania do grafiki?

    Zależy o jakiej grafice mówimy. Jeżeli nie o wbudowanej to jest, w ATX
    24 pinowym dodatkowe "czteropinowe" 12V (bodajże) ma mieć wg
    specyfikacji niezależne zapezpieczenia nadprądowe itp. Może to coś z tym.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 5. Data: 2014-09-22 03:28:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jawi pisze tak:

    > Jutro podepnę inna grafikę i zasilacz, ale mnie to trochę zdziwiło.

    Lepiej najpierw sprawdź tę grafikę w innym kompie bo uszkodzisz drugą.

    --
    Piter

  • 6. Data: 2014-09-23 18:20:36
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 22.09.2014 03:28, PiteR pisze:

    > Lepiej najpierw sprawdź tę grafikę w innym kompie bo uszkodzisz drugą.

    A ja sprawdziłbym jeszcze kondensatory w zasilaczu.
    G.B.

  • 7. Data: 2014-09-23 18:22:13
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-09-21 o 20:49, Jawi pisze:
    > Wymieniłem kondensatory na płycie głównej PCta.
    > Jutro podepnę inna grafikę i zasilacz, ale mnie to trochę zdziwiło.
    A zasilacz też nie miał kondensatorów wywalonych (co spowodowało
    wywalenie kondensatorów na płycie)?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173