  • 81. Data: 2019-01-20 09:29:02
    Temat: Re: Wymiana monitora - warto?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 20 Jan 2019 03:05:42 +0000, Marcin Debowski wrote:
    > Po prostu, nie do końca się zgodzę, że jak sobie "z" wybrał DTP na
    > jakimś etapie życia, bo np. musiał zapewnić byt rodzinie, to
    > automatycznie oznacza, że programowanie nie było(by) jego pasją w nieco
    > bardziej sprzyjających warunkach.

    Jeśli chodzi o smutny obowiązek zapewnienia bytu, to nie jest on mi obcy.
    Pracowałem na pełnym etacie od 19 roku życia. W młodości pracowałem 60h/
    tygodniowo - ale nawet wówczas udawało mi się podłubać trochę przy
    komputerze w godzinach nocnych lub wczesno-porannych, lub w dzień po
    przepracowanej nocy na służbie. Dopiero kilka lat później pasja stała się
    zawodem. Dlatego nie wierzę w wymówkę "nie mam czasu na rozwijanie swoich
    pasji".

    Mateusz

  • 82. Data: 2019-01-23 18:52:33
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    w artykule <news:5c42e4b7$0$31402$426a74cc@news.free.fr> pisze:

    > Mowa była o programowaniu. Tutaj akurat żadnych barier w obecnych czasach
    > nie ma. Co innego 30 lat temu - wtedy mieć komputer to było nie lada co,
    > ale nawet jeśli już się miało to co z tego, skoro nie było dostępu do
    > wiedzy... Ja uczyłem się programować na tym co było, tj. na podręczniku
    > od Atari XL800 który ojciec kolegi przywiózł z NRD :) Dziś wszystko jest
    > w zasięgu ręki, wystarczy chcieć.

    Rzecz w tym, że promujesz chybione hasło: ,,Chcesz się napić dobrego piwa -
    zrób sobie browar". Realne skutki takiego działania są opisane znanym od
    dawna powiedzeniem ,,Nawarzył piwa i poszedł".

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)