  • 1. Data: 2018-08-09 17:54:35
    Temat: Wymiana oleju w skrzyni automatycznej - Kia
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Szanowni,

    zbliżam się do przebiegu 60kkm i zastanawiam się nad wymianą oleju w
    skrzyni.
    W poprzednim aucie z automatem (C4GP skrzynia aisin) wymieniałem pierwszy
    raz (dwukrotnie statycznie) olej po 90kkm i przyznam się, że byłem lekko
    zszokowany jego stanem - zlewałem brązową breję w niczym nie
    przypominającą czerwonego, nowego oleju.
    Miał ktoś do czynienia z koreańskimi automatami? (kia, hyundai) - jest
    sens robić wymianę przy 60kkm?
    Serwis "pi razy drzwi" wycenił mi robociznę na 300-350 PLN bez materiałów,
    ale doradca serwisowy wg mnie nie miał zupełnie rozpoznanego tematu
    wymiany oleju w Sorento 3.
    ASO oczywiście "nie zaleca" wymiany...

    TG