  • 1. Data: 2011-08-02 20:10:30
    Temat: Wymiana wahaczy w punto
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Potrzebuję wymienić wahacze z przodu, w fiacie punto 2. Jakich
    producentów/marek tych wahaczy nie kupować?

    O tym, że delphi jest do d już wiem.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 2. Data: 2011-08-02 20:21:30
    Temat: Re: Wymiana wahaczy w punto
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Zygmunt M. Zarzecki w <news:j19eir$ft0$1@usenet.news.interia.pl>:

    > Potrzebuję wymienić wahacze z przodu, w fiacie punto 2.

    Przecież wszyscy wiedzą, że MaszPunto

    > Jakich producentów/marek tych wahaczy nie kupować?

    Sie bedziesz rozdrabniał, kup wszystkich producentów i wszystkie marki --
    te od wahaczy i od sond -- ba, całego Fiata kup...

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2011-08-02 20:29:27
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:j19eir$ft0$1@usenet.news.interia.pl...
    > Potrzebuję wymienić wahacze z przodu, w fiacie punto 2. Jakich
    > producentów/marek tych wahaczy nie kupować?

    Siema MaszPunto;-)

    Wahacze poszły się j... co za szkoda ;-)

    p.

  • 4. Data: 2011-08-02 20:38:16
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-02 20:10, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Potrzebuję wymienić wahacze z przodu, w fiacie punto 2. Jakich
    > producentów/marek tych wahaczy nie kupować?
    >
    > O tym, że delphi jest do d już wiem.

    A co? Tak łatwo ukraść?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2011-08-02 21:05:46
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Potrzebuję wymienić wahacze z przodu, w fiacie punto 2. Jakich
    > producentów/marek tych wahaczy nie kupować?
    >
    > O tym, że delphi jest do d już wiem.

    nie wiem jak konkretnie we Fiacie ale na pewno Lemforder będzie najlepszy,
    później TRW, Moog, Sasic (we francuskich), Boge i co tam jeszcze jest
    markowego (wymieniłem sprawdzonych producentów do marek niemieckich) resztę
    można sobie darować,

    brat

  • 6. Data: 2011-08-02 21:46:23
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

> [...]
    > później TRW, Moog, Sasic (we francuskich), Boge i co tam jeszcze jest
    > markowego (wymieniłem sprawdzonych producentów do marek niemieckich)

    Ukradną mu, sonde lamde wzęli to wahacza w punto nie wezmą? ;>

    p.

  • 7. Data: 2011-08-02 21:51:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-08-2011 20:10, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Potrzebuję wymienić wahacze z przodu, w fiacie punto 2. Jakich
    > producentów/marek tych wahaczy nie kupować?

    TRW są OK, ale kradną...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-08-02 21:51:20
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-02 21:46, Paweł W. pisze:

    > Ukradną mu, sonde lamde wzęli to wahacza w punto nie wezmą? ;>

    Wy sie tak nabijacie - mi wlasnie chcieli ukrasc w Poznaniu lusterko od
    Audi 100 C4 z 91r. Stare, odrapane. Nawet elektryczne toto nie jest. Na
    szczescie mam zlamany jeden zaczep przy "kolanku" i jak odgieli do tego
    momentu to dalej dali sobie spokoj, bo nikt by im tego nie kupil i tak...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-08-02 22:16:10
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A co? Tak łatwo ukraść?

    jak napisze w c++ to tez ukradna jak nie zabezpieczy

  • 10. Data: 2011-08-02 22:21:20
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > A co? Tak łatwo ukraść?

    Spierdalaj