  • 1. Data: 2014-10-30 17:27:26
    Temat: Wymiana żarówki w serwisie
    Od: <1...@6...172726.invalid> (Tom N)

    Ile może kosztować wymiana postojowej w autoryzowanym serwisie Mitsubishi?

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2014-10-30 17:45:07
    Temat: Re: Wymiana żarówki w serwisie
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2014-10-30 17:27, (Tom N) pisze:
    > Ile może kosztować wymiana postojowej w autoryzowanym serwisie Mitsubishi?

    Witaj,
    W Mitsubishi nie wiem, ale w Kia 30PLN, a np. w Citroenie za friko.
    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2014-10-30 17:58:01
    Od: <4...@5...175801.invalid> (Tom N)

    adam w

    > Witaj,
    > W Mitsubishi nie wiem, ale w Kia 30PLN, a np. w Citroenie za friko.

    Żarówki rozdają za darmo france??

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2014-10-30 18:06:58
    Od: "ssssss" <sssss@sssssss.%%%>

    > Ile może kosztować wymiana postojowej w autoryzowanym serwisie Mitsubishi?

    dzwoniles do serwisu sie spytac o cene?

    Podaj miasto, znajde dealera i zadzwonie za ciebie.

  • 5. Data: 2014-10-30 18:20:05
    Od: <5...@8...182005.invalid> (Tom N)

    ssssss w

    > dzwoniles do serwisu sie spytac o cene?

    Nie. [1]

    > Podaj miasto, znajde dealera i zadzwonie za ciebie.

    Takiś wygadany, a czytnika nie potrafisz skonfigurować i nie wiesz, że skoro
    miasto nie podane to...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2014-10-30 18:59:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-30 o 17:58, (Tom N) pisze:
    > adam w

    > Żarówki rozdają za darmo france??

    Przecież nie napisał że żarówka za darmo.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2014-10-30 19:02:16
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2014-10-30 17:58, (Tom N) pisze:
    > adam w

    > Żarówki rozdają za darmo france??

    Pisze o samych kosztach robocizny, zarowki mozesz miec swoje lub kupic w
    ASO (W Citroenie placilem 5PLN za sztuke).
    pozdrawiam
    Adam

  • 8. Data: 2014-10-30 19:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > (W Citroenie placilem 5PLN za sztuke).

    To niby tylko 4zł więcej ale jednak 500% tego co ja płace...

  • 9. Data: 2014-10-30 20:37:21
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2014-10-30 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > To niby tylko 4zł więcej ale jednak 500% tego co ja płace...

    Ok, zarobili na mnie:)
    Ostatnio kupilem tez bezpiecznik w ASO, rowniez 5PLN...
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-10-30 23:24:32
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-10-30 20:37, adam pisze:

    > Ok, zarobili na mnie:)
    > Ostatnio kupilem tez bezpiecznik w ASO, rowniez 5PLN...
    > pozdrawiam

    Może to było ASO "Wszystko po 5 zł" ;)