  • 1. Data: 2017-08-23 20:27:00
    Temat: Wymóg posiadania "tabliczki znamionowej"
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Znalazłem coś interesującego na allegro. Chciałem zapytać sprzedawce o
    dane techniczne, konkretnie interesował mnie zakres promieniowania UV
    jak emituje urzadzenie.

    W odpowiedzi dowiedziałem się że urzadznie nie ma żadnych danych
    technicznych (bo to śmieć z chin).

    Zdębiałem.

    Jest jakiś wymóg dołaczenia danych technicznych z okolic takiej
    "tabliczni znamionowej"? Urządzenie to lampa UV zasilana bateryjnie i
    jeśli wierzyć w to że zabija bakterie to emituje szkodliwe UV więc tym
    bardziej powinno coś być na temat zakresu promieniowania w specyfikacji
    ... ktorej nie ma ...

  • 2. Data: 2017-08-24 00:09:37
    Temat: Re: Wymóg posiadania "tabliczki znamionowej"
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2017-08-23 20:27, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    > jeśli wierzyć w to że zabija bakterie to emituje szkodliwe UV więc tym
    > bardziej powinno coś być na temat zakresu promieniowania w specyfikacji

    ten tez zabija bakterie a nie szkodzi... i tabliczki nie ma :(
    http://www.altermedium.pl/produkt/zapper-nunczako-bi
    o-biorezonator/?v=9b7d173b068d

    moze, ten 'uv_na_baterie', to takze urzadzenie badawczo_naukowe?

    <.

  • 3. Data: 2017-08-24 00:28:45
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Ilona" <i...@u...net> napisał w wiadomości
    > ten tez zabija bakterie a nie szkodzi... i tabliczki nie ma :(
    > http://www.altermedium.pl/produkt/zapper-nunczako-bi
    o-biorezonator/?v=9b7d173b068d

    Poookaż kotku (to o urządzeniu) co masz w środkuuuu!!!

    > moze, ten 'uv_na_baterie', to takze urzadzenie badawczo_naukowe?

    Albo zkieszeniowo-wyciągaczne, jak oszczędzacz energii...?
    Zaraz... a co to tam wtykano w gniazdo zapalniczki w samochodzie...? :P

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 4. Data: 2017-08-24 00:32:02
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-08-24 00:09, Ilona wrote:
    (ciap)

    > ten tez zabija bakterie a nie szkodzi... i tabliczki nie ma :(
    > http://www.altermedium.pl/produkt/zapper-nunczako-bi
    o-biorezonator/?v=9b7d173b068d

    IMO to jest lpsiejsze :-P

    http://www.altermedium.pl/produkt/detoksyzator-wn-2/
    ?v=9b7d173b068d

  • 5. Data: 2017-08-24 09:16:32
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:599e0261$0$661$65785112@news.neostrada.pl...

    A "Radyjko" za 200 zyla?
    Pookaż kotku, co masz w środkuuu!!!

  • 6. Data: 2017-08-24 09:36:28
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 24.08.2017 o 00:32, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > IMO to jest lpsiejsze :-P
    >
    > http://www.altermedium.pl/produkt/detoksyzator-wn-2/
    ?v=9b7d173b068d

    Jan Taratajcio i wszystko jasne.

    --
    Rgds
    STQ

  • 7. Data: 2017-08-24 10:55:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >jeśli wierzyć w to że zabija bakterie to emituje szkodliwe UV więc
    >tym bardziej powinno coś być na temat zakresu promieniowania w

    Tabliczki to nie wiem, ale CE ma byc trwale naniesione.
    A tym sie wiaza byc moze inne obowiazki ... i t tak sie wydaje, ze
    urzadzenie powinno miec instrukcje obslugi po polsku ... ale moze nie
    jest niebezpieczne, to nie musi :-)

    J.