eGospodarka.pl

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Wypadek BMW prezydenta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2017-12-07 15:49:59
    Temat: Wypadek BMW prezydenta
    Od: p...@g...com

    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,2275
    0839,nikt-nie-odpowie-za-wypadek-limuzyny-prezydenta
    -sledztwo-umorzone.html

    logika troche slaba bo zalozono opone ktora zostala wycofana z eksploatacji a
    jednoczesnie spelniala kryteria aby jej uzyc :-)




  • 2. Data: 2017-12-07 16:37:10
    Temat: Re: Wypadek BMW prezydenta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:b9074dab-e2f3-461f-a532-4aad7ecebc44@go
    oglegroups.com...
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,227
    50839,nikt-nie-odpowie-za-wypadek-limuzyny-prezydent
    a-sledztwo-umorzone.html
    >logika troche slaba bo zalozono opone ktora zostala wycofana z
    >eksploatacji a jednoczesnie spelniala kryteria aby jej uzyc :-)

    Slaba i nie slaba.
    Zblizal sie koniec eksploatacji, kupiono nowe, te wycofano ... ale
    ciagle nie osiagnieto wartosci granicznych, wiec mozna bylo jej uzyc.

    A ze sie nie rozpadla ze starosci, to chocby sie uparl, to nie ma jak
    zarzutow postawic :-)

    Za to jestem ciekaw - byle gwozdz i auto za chwile w rowie ląduje, czy
    system od dluzszego czasu piszczal ze cisnienie spada, a kierowca
    olal.
    Czy zadnego systemu pomiaru cisnienia nie ma :-)

    J.









  • 3. Data: 2017-12-07 16:50:19
    Temat: Re: Wypadek BMW prezydenta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Dec 2017 06:49:59 -0800 (PST), p...@g...com

    > logika troche slaba bo zalozono opone ktora zostala wycofana z
    > eksploatacji a jednoczesnie spelniala kryteria aby jej uzyc :-)

    No i znowu tusku się upiekło -- a miała być ponoć dobra zmiana. :(

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 4. Data: 2017-12-07 17:17:25
    Temat: Re: Wypadek BMW prezydenta
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Dec 2017 16:50:19 +0100, w <6yzu4b419ess$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Thu, 7 Dec 2017 06:49:59 -0800 (PST), p...@g...com
    >
    > > logika troche slaba bo zalozono opone ktora zostala wycofana z
    > > eksploatacji a jednoczesnie spelniala kryteria aby jej uzyc :-)
    >
    > No i znowu tusku się upiekło -- a miała być ponoć dobra zmiana. :(

    Za wypadek Szydło mu się nie upiecze.


  • 5. Data: 2017-12-07 18:03:53
    Temat: Re: Wypadek BMW prezydenta
    Od: p...@g...com

    Znów nie czytasz do końca ;-) oponę wycofano ale nowych nie kupiono potem flak i ktoś
    nie wiadomo kto decyduje żeby założyć ta ze śmietnika :-) magazyniera chociaż powinni
    wsadzić no chyba że raportował że w skarbcu puchy a jakiś kołek też nie wiadomo kto
    nie złożył zamówiena. Takich statystyk raczej się nie prowadzi ale Duda to chyba
    jedyny europejski prezydent któremu strzeliła nieprzebijalna opona ;-)


  • 6. Data: 2017-12-07 18:07:29
    Temat: Re: Wypadek BMW prezydenta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:b9074dab-e2f3-461f-a532-4aad7ecebc44@go
    oglegroups.com...
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,227
    50839,nikt-nie-odpowie-za-wypadek-limuzyny-prezydent
    a-sledztwo-umorzone.html
    >logika troche slaba bo zalozono opone ktora zostala wycofana z
    >eksploatacji a jednoczesnie spelniala kryteria aby jej uzyc :-)

    Lepiej czytac oryginaly

    http://www.prokuratura.opole.pl/aktualnosci/umorzeni
    e-sledztwa-w-sprawie-wypadku-limuzyny-prezydenta-rp

    "W wyniku śledztwa ustalono, iż do zdarzenia doszło wskutek
    przedziurawienia opony tylnego, prawego koła w pojeździe służbowym
    BOR, co doprowadziło do utraty przez pojazd stateczności kierunkowej -
    i jako takie miało one charakter losowy.
    W wyniku przedziurawienia nastąpił gwałtowny spadek ciśnienia w oponie
    (co zostało zarejestrowane przez czujnik ciśnienia, a informacja o tym
    została przesłana do komputera pokładowego, który wygenerował
    komunikat wyświetlony na desce rozdzielczej pojazdu),
    a następnie doszło do jej rozpadu poprzez oddzielenie od barków czoła
    opony (bieżnika wraz z warstwami nośnymi - opasaniem i osnową).
    Przyczyną gwałtowanego przebiegu rozpadu opony był fakt, iż do jej
    perforacji doszło przy znacznej prędkości (co generowało duże siły
    działające na czoło bieżnika).
    Wpływ na szybkość procesu rozpad opony miał również wiek i stopień
    zużycia opony.
    Zarazem przeprowadzone dowody nie pozwalają ponad wszelką wątpliwość
    wykluczyć, że gwałtowany rozpad opony prawego tylnego koła nie był
    konsekwencją wady opony powstałej na etapie jej produkcji.
    Stwierdzone zostało, że od momentu perforacji opony, spadku w niej
    ciśnienia, zasygnalizowania tego zdarzenia przez komputer pokładowy,
    do momentu jej rozpadu, upłynął zbyt krótki okres, aby kierowca mógł
    podjąć skuteczne działania obronne, w szczególności aby zdążył
    zmniejszyć prędkość do wartości umożliwiającej panowanie w tych
    warunkach nad samochodem."

    I ani slowa o niedopasowaniu predkosci do warunkow jazdy :-)

    Cos mi sie te duze sily nie podobaja, ale moze i sa.

    J.


  • 7. Data: 2017-12-07 18:17:41
    Temat: Re: Wypadek BMW prezydenta
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-07 o 18:07, J.F. pisze:
    > Cos mi sie te duze sily nie podobaja, ale moze i sa.
    Jak jedzie się odpowiednio szybko, to siły odśrodkowe są na tyle duże,
    że powietrza już nie trzeba. :-)

    Robert


  • 8. Data: 2017-12-07 18:21:22
    Temat: Re: Wypadek BMW prezydenta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:9df24819-56e6-4375-9658-4d1cda07ac81@go
    oglegroups.com...
    >Znów nie czytasz do końca ;-)
    >oponę wycofano ale nowych nie kupiono potem flak i ktoś nie wiadomo
    >kto decyduje żeby założyć ta ze śmietnika :-)

    No a co mieli robic, szczegolnie ze ta "ze smietnika" w zasadzie
    dobra.

    >magazyniera chociaż powinni wsadzić no chyba że raportował że w
    >skarbcu puchy a jakiś kołek też nie wiadomo kto nie złożył zamówiena.

    Kto ich tam wie - moze musieli w trybie zamowienia publicznego, moze
    juz sie nastepne limuzyny zblizaly.

    >Takich statystyk raczej się nie prowadzi ale Duda to chyba jedyny
    >europejski prezydent któremu strzeliła nieprzebijalna opona ;-)

    Ona chyba nie byla "nieprzebijalna".
    Ona powinna pozwolic na jazde po przebiciu.

    Jak pozwolila, to widac :-)

    J.


  • 9. Data: 2017-12-07 18:28:40
    Temat: Re: Wypadek BMW prezydenta
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5a297552$0$15210$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:b9074dab-e2f3-461f-a532-4aad7ecebc44@go
    oglegroups.com...
    >>http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22
    750839,nikt-nie-odpowie-za-wypadek-limuzyny-prezyden
    ta-sledztwo-umorzone.html
    >>logika troche slaba bo zalozono opone ktora zostala wycofana z
    >>eksploatacji a jednoczesnie spelniala kryteria aby jej uzyc :-)
    >
    > Lepiej czytac oryginaly
    >
    > http://www.prokuratura.opole.pl/aktualnosci/umorzeni
    e-sledztwa-w-sprawie-wypadku-limuzyny-prezydenta-rp
    >
    > "W wyniku śledztwa ustalono, iż do zdarzenia doszło wskutek
    > przedziurawienia opony tylnego, prawego koła w pojeździe służbowym BOR, co
    > doprowadziło do utraty przez pojazd stateczności kierunkowej - i jako
    > takie miało one charakter losowy.
    > W wyniku przedziurawienia nastąpił gwałtowny spadek ciśnienia w oponie (co
    > zostało zarejestrowane przez czujnik ciśnienia, a informacja o tym została
    > przesłana do komputera pokładowego, który wygenerował komunikat
    > wyświetlony na desce rozdzielczej pojazdu),
    > a następnie doszło do jej rozpadu poprzez oddzielenie od barków czoła
    > opony (bieżnika wraz z warstwami nośnymi - opasaniem i osnową).
    > Przyczyną gwałtowanego przebiegu rozpadu opony był fakt, iż do jej
    > perforacji doszło przy znacznej prędkości (co generowało duże siły
    > działające na czoło bieżnika).
    > Wpływ na szybkość procesu rozpad opony miał również wiek i stopień zużycia
    > opony.
    > Zarazem przeprowadzone dowody nie pozwalają ponad wszelką wątpliwość
    > wykluczyć, że gwałtowany rozpad opony prawego tylnego koła nie był
    > konsekwencją wady opony powstałej na etapie jej produkcji.

    ZAMACH
    tak jak Tusk z Putinem posadzili brzozę, tak i tutaj mieli swojego człowieka
    w fabryce


    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl


  • 10. Data: 2017-12-07 18:31:41
    Temat: Re: Wypadek BMW prezydenta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2017 o 15:49, p...@g...com pisze:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,2275
    0839,nikt-nie-odpowie-za-wypadek-limuzyny-prezydenta
    -sledztwo-umorzone.html
    >
    > logika troche slaba bo zalozono opone ktora zostala wycofana z eksploatacji a
    jednoczesnie spelniala kryteria aby jej uzyc :-)

    Logika jest dobra - winni są inni. A że akurat nie było żadnego
    sejczento, to winny jest nikt.

    Shrek

strony : [ 1 ] . 2



Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

REKLAMA

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.