  • 1. Data: 2017-03-26 18:52:58
    Temat: Wypadki samochodowe są główną przyczyną śmierci młodych kierowców - ale nowina...
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Młodzi kierowcy przekraczają dozwoloną prędkość, korzystają ze
    smartfonów i jeżdżą pod wpływem alkoholu, pożyczając - często bez
    pozwolenia - samochód swoich rodziców

    Młodzi kierowcy nierozważnie prowadzą samochody swoich rodziców - które
    często pożyczają bez ich zgody - przekraczając dozwoloną prędkość,
    rozmawiając przez telefon czy jeżdżąc pod wpływem alkoholu.

    Tak wynika z nowej ankiety przeprowadzonej na zlecenie Forda, która
    wskazuje również potrzebę zorganizowania dedykowanych szkoleń dla
    kierowców w Europie*, gdzie

    WYPADKI SAMOCHODOWE SĄ GŁÓWNĄ PRZYCZYNĄ ŚMIERCI MŁODYCH KIEROWCÓW**

    i gdzie młode osoby dłużej mieszkają ze swoimi rodzicami z uwagi na
    presje finansowe***.

    Dalej na https://www.facebook.com/autopolska2017/

    Ale z kolei młodzi twierdzą, że staruszkom trzeba zabierać prawo jazdy :-)

    T.

  • 2. Data: 2017-03-26 19:58:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-26 o 18:52, T. pisze:
    > WYPADKI SAMOCHODOWE SĄ GŁÓWNĄ PRZYCZYNĄ ŚMIERCI MŁODYCH KIEROWCÓW**

    Hehe, dobre! :D
    A jaka jest następna z kolei przyczyna śmierci młodych kierowców?

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2017-03-26 20:04:50
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-03-26 o 19:58, Akarm pisze:

    > Hehe, dobre! :D
    > A jaka jest następna z kolei przyczyna śmierci młodych kierowców?

    Ja kiedyś czytałem, że najbardziej niebezpieczne miejsce to łóżko. W
    łóżku umiera większość ludzi. Strach iść spać...
    T.

  • 4. Data: 2017-03-26 22:41:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 26 Mar 2017 20:04:50 +0200, T. napisał(a):

    > Ja kiedyś czytałem, że najbardziej niebezpieczne miejsce to łóżko. W
    > łóżku umiera większość ludzi. Strach iść spać...

    A najgorzej to w ogóle wygląda w szpitalach.
    Człowiek całe życie żyje, trafia tylko do szpitala i tam umiera - zakazać
    szpitali!

  • 5. Data: 2017-03-26 22:44:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 26 Mar 2017 18:52:58 +0200, T. napisał(a):

    > Tak wynika z nowej ankiety przeprowadzonej na zlecenie Forda, która
    > wskazuje również potrzebę zorganizowania dedykowanych szkoleń dla
    > kierowców w Europie*, gdzie

    Swoją drogą wyciąganie takich (może i oczywistych) wniosków na podstawie
    _ankiety_ to nie brzmi jak najlepszy pomysł.

  • 6. Data: 2017-03-27 12:54:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ja kiedyś czytałem, że najbardziej niebezpieczne miejsce to łóżko. W
    >łóżku umiera większość ludzi. Strach iść spać...

    Ale starych. Bo mlodym sie to niemal nie zdarza.

    J.

  • 7. Data: 2017-03-27 13:18:40
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-03-27 o 12:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale starych. Bo mlodym sie to niemal nie zdarza.

    No i podstawowy błąd - umierają. A na drogach giną.
    Szukanie na siłę usprawiedliwienia.

  • 8. Data: 2017-03-27 13:19:32
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-03-26 o 22:44, Tomasz Pyra pisze:

    > Swoją drogą wyciąganie takich (może i oczywistych) wniosków na podstawie
    > _ankiety_ to nie brzmi jak najlepszy pomysł.

    Może to nieszczęśliwe sformułowanie, bo statystyki mówią to samo.

  • 9. Data: 2017-03-27 14:33:10
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    adam w

    > Może to nieszczęśliwe sformułowanie, bo statystyki mówią to samo.

    Pokażesz te statystyki w odniesieniu do sformułowań:

    1. WYPADKI SAMOCHODOWE SĄ GŁÓWNĄ PRZYCZYNĄ ŚMIERCI MŁODYCH KIEROWCÓW
    2. WYPADKI SAMOCHODOWE SĄ GŁÓWNĄ PRZYCZYNĄ ŚMIERCI KIEROWCÓW
    3. WYPADKI SAMOCHODOWE SĄ GŁÓWNĄ PRZYCZYNĄ ŚMIERCI
    4. WYPADKI SAMOCHODOWE SĄ PRZYCZYNĄ ŚMIERCI
    5. WYPADKI SAMOCHODOWE SĄ

    A może w statystykach przodują MŁODZI KIEROWCY, ale niekoniecznie jako
    ofiary, tylko sprawcy...?

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2017-03-27 16:14:29
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-03-27 o 14:33, 007 pisze:
> [...]
    > 5. WYPADKI SAMOCHODOWE SĄ
    >

    > A może w statystykach przodują MŁODZI KIEROWCY, ale niekoniecznie jako

    Ktoś źle przetłumaczył, albo zrobił skrót myślowy i zaczyna się dyskusja
    akademicka