  • 1. Data: 2018-11-27 19:54:44
    Temat: Wyprzedaż Skody
    Od: Misiek <m...@g...pl>

    Witam,

    Może trochę głupie pytanie, ale pytam fachowców. Jaki model Skody z
    tegorocznej wyprzedaży można by polecić?
    Odbiorcą jest kobieta, w górnej strefie wieku średniego, auto raczej
    do jazdy miejskiej, czasami poza miejskiej, żeby nie było zbyt słabe,
    bo pasażerowie trochę ważą. Auto najlepiej gdyby wystarczyło
    dozgonnie:)
    Skłania się do Fabii, trochę mniej do Rapida (względy finansowe).
    Proszę o jakieś logiczne propozycje. Ewentualnie co zamiast Skody?

    --

    Pzdr

  • 2. Data: 2018-11-28 15:47:36
    Temat: Re: Wyprzeda? Skody
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 27.11.2018 o 19:54, Misiek pisze:
> [...]
    > Skłania się do Fabii, trochę mniej do Rapida (względy finansowe).
    > Proszę o jakieś logiczne propozycje. Ewentualnie co zamiast Skody?

    Gdybym miała kupować samochód w tym segmencie, to tylko Kię Vengę. Może
    jest niepozorna, ale miałam okazję przez kilka miesięcy pojeździć
    kilkuletnią Vengą i po prostu się zakochałam. Trudno było ją zastąpić.
    Przede wszystkim zapewnia świetną widoczność, jak w helikopterze ;).
    Poza tym przy tym ciężarze samochodu silnik 1,6 przyspiesza jak żyleta.
    Z pozoru niewielka a jest wygodna, siedzi się wysoko, więc dla starszej
    osoby to na pewno duża zaleta. No i chyba trwalsza niż skoda. Fabią
    jeździłam swego czasu, nie była może zła, ale mułowata, a po pięciu
    latach zaczęła się sypać, tzn. co chwilę coś się psuło. Venga po 7
    latach jak nówka, w dodatku Kia daje 7-letnią gwarancję. Nie wiem jak to
    wygląda cenowo, czy jest dużo droższa, ale moim zdaniem warto dopłacić.

    Ewa

  • 3. Data: 2018-11-28 18:59:51
    Temat: Re: Wyprzedaż Skody
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Misiek m...@g...pl ...

> [...]
    > Skłania się do Fabii, trochę mniej do Rapida (względy finansowe).
    > Proszę o jakieś logiczne propozycje. Ewentualnie co zamiast Skody?

    Jak dla kobiety to tylko multipla.
    Ale ze nie produkuja to wziałbym nowego trafika!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 4. Data: 2018-12-01 03:18:38
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 15:47, FEniks pisze:

> [...]
    > latach jak nówka, w dodatku Kia daje 7-letnią gwarancję. Nie wiem jak to
    > wygląda cenowo, czy jest dużo droższa, ale moim zdaniem warto dopłacić.

    W ogóle warto wydawać pieniądze