  • 1. Data: 2017-06-19 16:14:04
    Temat: Wyprzedzanie przed przejściem dla pieszych.
    Od: "WoMa" <p...@w...pl>

    Wyprzedzanie przed przejściem dla pieszych.

    Jeżeli przed przejściem dla pieszych jeden pojazd jedzie
    obok drugiego to znaczy, że wyprzedza . Nie musi być
    różnica predkości. Tak wynika z PoRD.

    Art. 2.
    28) wyprzedzanie - przejeżdżanie (przechodzenie) obok pojazdu lub uczestnika
    ruchu poruszającego się w tym samym kierunku;

    To znaczy, ze przed przejściem dla pieszych nie wolno jechać jeden
    obok drugiego równolegle, lub prawie równolegle.

  • 2. Data: 2017-06-20 11:24:33
    Temat: Re: Wyprzedzanie przed przejściem dla pieszych.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-19 o 16:14, WoMa pisze:
> [...]
    > uczestnika
    > ruchu poruszającego się w tym samym kierunku;

    Przestań zaśmiecać grupę. Wróć do podstawówki i poproś polonistkę
    żeby ci wytłumaczyła różnice między "przejeżdżaniem obok" a
    "jechaniem obok".

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-06-21 02:12:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > ruchu poruszającego się w tym samym kierunku;

    Przestań zaśmiecać grupę. Wróć do podstawówki i poproś polonistkę
    ---
    Idź stąd

    żeby ci wytłumaczyła różnice między "przejeżdżaniem obok" a
    "jechaniem obok".
    ---
    Kodeksowa definicja używa niewłaściwego słowa i tyle.

  • 4. Data: 2017-06-21 07:00:15
    Od: "WoMa" <p...@w...pl>

    > poproś polonistkę
    > żeby ci wytłumaczyła

    zauroczony jesteś polonistką, ale tłumaczyć będziesz się
    przed policją lub sądem, polonistka ci nie pomoże.

    Ja wolę nie "przejeżdżać obok" przed przejsciem dla pieszych
    i wtedy nie ma wątpliwości.

  • 5. Data: 2017-06-21 09:02:49
    Od: "WoMa" <p...@w...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > "jechaniem obok".

    > ---

    > Kodeksowa definicja używa niewłaściwego słowa i tyle.

    A jakie słowo powinno byc użyte w PoRD, wg ciebie ?

  • 6. Data: 2017-06-21 09:46:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 21 Jun 2017 02:12:43 +0200, w <oicgrf$7o2$6@mx1.internetia.pl>, "re"
    <r...@r...invalid> napisał(-a):

    > Kodeksowa definicja używa niewłaściwego słowa i tyle.

    Następny geniusz... Kodeksowa akurat używa właściwej.

  • 7. Data: 2017-06-21 09:48:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 21 Jun 2017 07:00:15 +0200, w <oicuhr$crd$1@news.mixmin.net>, "WoMa"

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > zauroczony jesteś polonistką, ale tłumaczyć będziesz się
    > przed policją lub sądem, polonistka ci nie pomoże.

    Nie będziesz. Stawiam, że policjant czy sędzia mają ukończoną podstawówkę.

    > Ja wolę nie "przejeżdżać obok" przed przejsciem dla pieszych
    > i wtedy nie ma wątpliwości.

    To nie przejeżdżaj obok, tylko jedź obok.

  • 8. Data: 2017-06-21 12:05:13
    Od: "WoMa" <p...@w...pl>

    Wed, 21 Jun 2017 07:00:15 +0200, w <oicuhr$crd$1@news.mixmin.net>, "WoMa"
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    To nie przejeżdżaj obok, tylko jedź obok.

    =================

    Lepiej nie jechać obok.
    Za duże ryzyko, trzeba by było mieć nagranie z kamery.
    Bardzo trudno jest jechać idealnie z tą sama prędkością
    co pojazd obok, tym bardziej że pojazd obok może
    gwałtowniej przyhamować.
    Policjant powie, ze przejeżdżałeś obok i bujaj się w sądzie.

  • 9. Data: 2017-06-21 13:07:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 21 Jun 2017 12:05:13 +0200, w <oidgdf$754$1@news.mixmin.net>, "WoMa"

> [...]
    > co pojazd obok, tym bardziej że pojazd obok może
    > gwałtowniej przyhamować.
    > Policjant powie, ze przejeżdżałeś obok i bujaj się w sądzie.

    Policjant powie, że przejechałeś podwójną ciągłą stojąc na poboczu.
    Dlatego oddaj prawo jazdy.

  • 10. Data: 2017-06-21 13:09:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    Wed, 21 Jun 2017 07:00:15 +0200,"WoMa"<p...@w...pl> napisał(-a):

    >Nie będziesz. Stawiam, że policjant czy sędzia mają ukończoną
    >podstawówkę.

    Policjant to chyba musi miec obecnie mature, a tam polski byl
    obowiazkowy.
    Choc w unijnych czasach to moze byc np francuska matura :-)

    Wsrod sedziow cos drgnelo, bo dawniej byl tam polski i historia na
    egzaminie, a dzis widze, ze na UWr najwyzej punktowana historia lub
    matematyka, polski moze byc w ogole nieoceniany.

    Pozostaje tylko zgadywac, czy dawniej doceniano dobra znajomosc
    polskiego, czy to taki kierunek dla t/humanistow :-)

    >To nie przejeżdżaj obok, tylko jedź obok.

    Sedzia raczej nie bedzie mial watpliwosci przy odroznieniu
    wyprzedzajacego od wyprzedzanego.
    Ale tez nie bedzie mial watpliwosci, ze jak funkcjonariusz mowi, ze
    widzial jak oskarzony wyprzedza, to prawde zeznaje :-)

    J.