  • 1. Data: 2020-02-08 19:47:20
    Temat: Wyprzedziłem BeEmKę
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Dzisiaj wyprzedziłem beemkę swoim Twizy :-)

    Tak piszę by nie było zbyt nudno :-)

  • 2. Data: 2020-02-08 20:40:33
    Temat: Re: Wyprzedziłem BeEmKę
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-08 o 19:47, kk pisze:
    > Dzisiaj wyprzedziłem beemkę swoim Twizy :-)
    >
    > Tak piszę by nie było zbyt nudno :-)

    Ja też.
    I nawet beemka migała kierunkami jak skręcała.
    Na pewno jakiś śmieszek podłączył je do świateł doświetlania zakrętu.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-02-09 07:40:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2020 o 20:40, Irokez pisze:

    > I nawet beemka migała kierunkami jak skręcała.

    Gratulację - wyprzedziłeś nieoznakowany radiowóz:)

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-02-09 22:51:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-08 20:40, Irokez wrote:

    > Ja też.
    > I nawet beemka migała kierunkami jak skręcała.
    > Na pewno jakiś śmieszek podłączył je do świateł doświetlania zakrętu.

    Ale Twizy? Bo bez tego to ... :-)

  • 5. Data: 2020-02-11 16:00:32
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-08 o 19:47, kk pisze:
    > Dzisiaj wyprzedziłem beemkę swoim Twizy :-)
    >
    > Tak piszę by nie było zbyt nudno :-)

    No no.
    Gratulacje.

  • 6. Data: 2020-02-11 16:41:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-02-11 16:00, robot wrote:

    > No no.
    > Gratulacje.
    A tam od razu gratulacja. Przecież to żaden wyczyn. Mnóstwo rycerzy
    ortalionu jeździ beemkami w takim stanie, że nawet twizy sobie poradzi. :-)

  • 7. Data: 2020-02-11 20:43:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-11 16:00, robot wrote:

    > No no.