  • 11. Data: 2020-01-13 17:28:09
    Temat: Re: Wyprzedziłem samochód na krajówce
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-13 o 17:10, collie pisze:
    > kto bogatemu zabroni wygłupiać się za
    > 40 tys. zł od razu i 250 zł miesięcznego abonamentu na
    > akumulator. Koszt energii elektrycznej to już małe
    > piwo przy tym.

    Hmmm... To mówimy o tej mocniejszej wersji do 80 km/h?

    To ja mam lepiej

    16 tysi. za rocznik 2014 45 km/h a praktyce 60 ;-)
    Do tego spalanie 2,5 -3 l. ma normalne ogrzewanie i szczelne DRZWI. ;-)

    Wpisujcie miasta ;-)

    PS. Ubezpieczenie na rok. 180 zł po zniżkach

  • 12. Data: 2020-01-13 17:30:43
    Od: z <...@...pl>

    PS. 2 Zasięg 300 km.

  • 13. Data: 2020-01-13 20:02:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-13 o 17:30, z pisze:
    > PS. 2 Zasięg 300 km.

    Ja jeszcze pamiętam jeżdżące Velorexy po naszych drogach. Silnik z
    motocykla - w mieście dziś byłby dobry na krótkie dystanse :-)

    https://www.google.com/search?sxsrf=ACYBGNQvwAZuA1Q_
    i2fvjpeMWNEOBNSw6w:1578941935963&q=Velorex&tbm=isch&
    source=univ&client=firefox-b-d&sa=X&ved=2ahUKEwjy1Nq
    JoYHnAhUMaVAKHSdeDMUQsAR6BAgJEAE&biw=1831&bih=1168

    T.

  • 14. Data: 2020-01-13 20:19:09
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-13 00:01, J.F. wrote:

    > To aby na pewno byl samochod, czy wyrob samochodopodobny ?

    Ty też masz coś do SUVów?

    Ale ale ... ja nie wyprzedzam z pilnowania zasięgu a nie niemożności.
    Wbrew pozorom wiele pojazdów jedzie krajówką poniżej 85km/h. Samego by
    mnie to zdziwiło gdybym nie pykał sobie jeszcze wolniej i nie wzróciło
    to mojej uwagi.

  • 15. Data: 2020-01-13 21:02:54
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-13 13:50, z wrote:

    > Dobra wiadomość Znaczy mogę Cię wyprzedzić podrasowanym Aixamem? ;-)
    > Mój wyciąga na prostej 60 km/h (gps)

    To jak chcesz mnie wyprzedzić?

  • 16. Data: 2020-01-13 21:03:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-13 16:29, robot wrote:

    > Nie jestem zwolennikiem tego typu pojazdów.
    > No ale gratulacje się należą.
    > Gratuluję!

    :-)

  • 17. Data: 2020-01-13 21:03:32
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-13 17:10, collie wrote:

    > A kto bogatemu zabroni? Jazdy czterokołową hulajnogą
    > w absurdalnej cenie. Kupna i użytkowania. Bez sensu.
    > Może jeszcze latem - gdy słonko świeci i kwiatki pachną -
    > ma to sens, jak to na hulajnodze. Ale teraz, gdy zimno
    > i pada? No, ale kto bogatemu zabroni wygłupiać się za
    > 40 tys. zł od razu i 250 zł miesięcznego abonamentu na
    > akumulator. Koszt energii elektrycznej to już małe
    > piwo przy tym.

    Kupiłeś jakąś hulajnogę za 40 tys?

  • 18. Data: 2020-01-13 21:56:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-13 17:28, z wrote:

    > Hmmm... To mówimy o tej mocniejszej wersji do 80 km/h?
    >
    > To ja mam lepiej
    >
    > 16 tysi. za rocznik 2014 45 km/h  a praktyce 60 ;-)

    Podrasowane Twizy wyciąga 60mil/h

    > Do tego spalanie 2,5 -3 l.

    3x drożej niż Twizy

    >ma normalne ogrzewanie

    Takie straty ma.

    > i szczelne DRZWI. ;-)

    Podnoszone?

    > Wpisujcie miasta ;-)
    >
    > PS. Ubezpieczenie na rok. 180 zł po zniżkach

    Byłem też wczoraj oglądać trójkołowca ZT-95

  • 19. Data: 2020-01-13 22:07:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-01-2020 o 20:02, T. pisze:

    > Ja jeszcze pamiętam jeżdżące Velorexy po naszych drogach. Silnik z
    > motocykla - w mieście dziś byłby dobry na krótkie dystanse :-)

    Kiedyś sam takim jeździłem (jako pasażer) - mój dziadek takiego miał.
    Nawet dachowanie w nim zaliczyliśmy....

  • 20. Data: 2020-01-13 22:12:51

    W dniu 2020-01-13 o 21:56, kk pisze:

    > Podrasowane Twizy wyciąga 60mil/h
    To już lepiej jakieś Polo kupić ;-)

    > 3x drożej niż Twizy
    Zakup używanego w dobrym stanie powiedzmy 16 tysi.
    Odpalaj exela i do roboty ;-)

    Wymiękłem. Napisz sobie chłopie bloga.