  • 1. Data: 2018-10-19 22:58:05
    Temat: Wyrazy współczucia dla kierowcy auta
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Pamiętacie? Psioczyłem na ludzi na kolarkach sunących obok DDR, po
    ulicy. Niezależnie od jakości tych ścieżek i warunków na drodze. No więc
    przed chwilą wracałem do domu (22:30 - więc ciemno), samochód z
    wgniecioną szybą, karetka, policja, połamana kolarka na środku ulicy.

    Cóż można powiedzieć: selekcja naturalna. Mam nadzieję, że kierowca auta
    nie ucierpi na tym emocjonalnie i karnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-10-19 23:40:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak winny to niech cierpi. Nie wiesz jak bylo.

  • 3. Data: 2018-10-20 00:17:16
    Temat: Re: Wyrazy współczucia dla kierowcy auta
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Jak winny to niech cierpi. Nie wiesz jak bylo.

    Droga jest prosta, bez przecznic. Rowerzysta nie mógł nigdzie skręcać
    więc jechał wzdłuż drogi - zakładam. Praktycznie w 100% przypadków
    rowerzyści z kolarkami uznają, że DDR ich nie dotyczą. Tylko tyle mogę
    zgadywać.

    Tak na marginesie: na tej drodze podobnych wypadków z rowerzystami jest
    od zaje... Gdyby za każdym razem krzyż tam stawiali to ich inicjatorzy
    musieliby ustawki robić by silniejsi zyskali pierwszeństwo. Zwykle giną
    na drodze rowerzyści bez oświetlenia lub ograniczający się do jednej
    LEDy jak w pilocie TV. Dziś wyjątkowo padło na kolarkę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2018-10-20 04:28:36
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > ludzi na kolarkach sunących obok DDR, po ulicy.

    Jak bezdzietny, to na nagrodę Darwina się miał szanse załapać. U nas to
    chyba w ramach adrenalinki nieoświetleni, beż odblasków i w ciemnym
    ubraniu jeżdżą nocami po ulicach. Zawsze się zastanawiam, czemu nie
    wybiorą innego sportu ekstremalnego. Takiego wingsuiting na przykład.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2018-10-20 04:58:10
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 19 października 2018 17:17:19 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:

> [...]
    > na drodze rowerzyści bez oświetlenia lub ograniczający się do jednej
    > LEDy jak w pilocie TV. Dziś wyjątkowo padło na kolarkę.

    Nie ma co na rowerzyste ujadac. Rowerzysta maly nie jest. Samchdem nalezy jechac tak
    zeby nawet powalony konar w kolorze maskowania nam auta nie uszkodzil.
    Rowerzysta jest sporo lepszym wariantem kolizji w aspekcie jej unikniecia.

    W niedawnym watku o zastawionej sciezce rowerowej ladnie widac jaki problem jest z
    organizacja ruchu. Niektorzy rowerzysci kalkuluja ze lepiej jechac prosta droga razem
    z ruchem i ryzykowac najechanie z tylu niz sciezka i na przejezdzie zostac potraconym
    z boku.

    Jezdze polowe rowerem i polowe autem. Czesciej to kierowcy jada jakby mnie nie bylo
    niz rowerzysci jada jakby mnie nie bylo (gdy jade autem).

  • 6. Data: 2018-10-20 05:38:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-10-2018 o 04:58, s...@g...com pisze:

    > Nie ma co na rowerzyste ujadac.

    Oczywiście że jest - skoro nie wolno mu było tam jechać, a jechał.

    > W niedawnym watku o zastawionej sciezce rowerowej ladnie widac jaki problem jest z
    organizacja ruchu. Niektorzy rowerzysci kalkuluja ze lepiej jechac prosta droga

    I wyłapywaniem takich powinna się zająć policja, zamiast bez sensu stać
    w krzakach z suszarką.

    >razem z ruchem i ryzykowac najechanie z tylu niz sciezka i na przejezdzie zostac
    potraconym z boku.

    > Jezdze polowe rowerem i polowe autem. Czesciej to kierowcy jada jakby mnie nie bylo

    Jeśli jedziesz jezdnią, mają obok ścieżkę rowerową, to bardzo prawidłowo.
    Powinni nawet Ci siłowo pomóc na nią się dostać - choćbyś miał tam skok
    przez rów wykonać.

  • 7. Data: 2018-10-20 08:39:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Oct 2018 05:38:48 +0200, Cavallino napisał(a):

    > I wyłapywaniem takich powinna się zająć policja, zamiast bez sensu stać
    > w krzakach z suszarką.

    Stanowisz typowy przykład polskiego kierowcy. Wszyscy winni tylko nie
    ja. I jeszcze śmią mnie suszyć kiedy ja tak świetnie jeżdżę a najlepiej
    koło setki po wsi. Podobnie jak szczygieł jeżdżę połowę rowerem, połowę
    samochodem. Nigdy w życiu mi się nie zdarzyło mieć jakiegokolwiek
    kłopotu z rowerzystą kiedy jadę samochodem. A jeżdżę już ze 40 lat.
    Natomiast kiedy jadę rowerem, całkiem zgodnie z PoRD, na każde 10 km po
    mieście mam co najmniej jedno zagrożenie ze strony kierowcy auta. Z
    ciekawszych momentów: Biały dzień, rondo, żadnych aut ani ludzi, jak
    okiem sięgnąć, pustki. Jedno się trafiło i najechało mnie na tym rondzie
    z tyłu. Facet z rozbrajającą szczerością przyznał że mnie nie widział :)
    Jakbym jako rowerzysta "nie widywał" aut to bym gryzł trawę od spodu od
    pół wieku.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2018-10-20 08:46:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2018 o 22:58, Marek S pisze:

    > Cóż można powiedzieć: selekcja naturalna. Mam nadzieję, że kierowca auta
    > nie ucierpi na tym emocjonalnie i karnie.

    Jeśli miał oświetlenie i nie wymusił pierwszeństwa, to niby czemu
    kierownik miałby nie beknąć?

    Shrek

  • 9. Data: 2018-10-20 11:47:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 20.10.2018 o 00:17, Marek S pisze:
> [...]
    > więc jechał wzdłuż drogi - zakładam. Praktycznie w 100% przypadków
    > rowerzyści z kolarkami uznają, że DDR ich nie dotyczą. Tylko tyle mogę

    Ty to się na sędziego nadajesz. Masz predyspozycje widzę :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2018-10-20 15:10:16
    Od: KK <k...@p...invalid>

> [...]
    > z tyłu. Facet z rozbrajającą szczerością przyznał że mnie nie widział :)
    > Jakbym jako rowerzysta "nie widywał" aut to bym gryzł trawę od spodu od

    Rower nie jest czasem mniejszy od samochodu? Z cyfrowej analizy obrazu
    wyjdzie Ci zupełnie co innego.