  • 1. Data: 2014-04-18 15:04:38
    Temat: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: "vicent" <v...@p...com>

    Witam

    W naszym kraju niedługo będzie łatwiej zostać lekarzem niż kierowcą, w
    związku z czym moje zapytanie:
    gdzie można legalnie i w najłatwiejszy sposób wyrobić sobie prawo jazdy w
    Europie? Najlepiej po polsku lub angielsku. Nie interesują mnie jakieś
    szemrane sprawy na Ukrainie czy w Egipcie, jedynie oficjalne metody w
    ramach swobody przepływu osób.
    Pozdrawiam i dzięki za informacje.

  • 2. Data: 2014-04-18 18:58:24
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.04.2014 15:04, vicent pisze:
    > Witam
    >
    > W naszym kraju niedługo będzie łatwiej zostać lekarzem niż kierowcą,
    nie zgadzam się. Serio. Moim zdaniem problem polega na tym, że wszystkie
    poprzednie egzaminy, czyli szkolne, pokonuje się z marszu, bezstresowo,
    często bez nauki i zrozumienia tematu. jak się ich nie pokona za
    pierwszym razem, można próbować właściwie do woli. jak się nie potrafi
    to trzeba prezentacje w powerpoincie zrobić. Istotnie, egzamin na prawo
    jazdy, po szkolnych doświadczeniach może szokować.
    ToMasz

    PS co wcale nie znaczy że popieram pytania o długość drążka do biegów
    albo wieklość tablicy rejestracyjnej.

  • 3. Data: 2014-04-18 21:08:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** vicent pisze tak:

    > W naszym kraju niedługo będzie łatwiej zostać lekarzem niż kierowcą

    Rozwiązywaliśmy test we czterech. Wiek 45, 55, 56 i 64 lata. Najkrócej
    prawko od 24 lat.

    Test oblany :)

    Współczuję kandydatom.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-04-18 21:18:04
    Od: "vicent" <v...@p...com>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Rozwiązywaliśmy test we czterech. Wiek 45, 55, 56 i 64 lata. Najkrócej
    > prawko od 24 lat.
    >
    > Test oblany :)
    >

    > Współczuję kandydatom.

    Sam sobie współczuje, to wie ktoś o jakichś euro-możliwościach?
    Nie chcę łamać żadnego prawa, ani jeździć bez dokumentów, po prostu chcę
    móc legalnie prowadzić samochód!

  • 5. Data: 2014-04-18 21:30:57
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Nie chcę łamać żadnego prawa, ani jeździć bez dokumentów, po prostu chcę
    > móc legalnie prowadzić samochód!
    Czechy?
    WOJO

  • 6. Data: 2014-04-18 21:31:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello vicent,

    > Sam sobie współczuje, to wie ktoś o jakichś euro-możliwościach?
    > Nie chcę łamać żadnego prawa, ani jeździć bez dokumentów, po prostu chcę
    > móc legalnie prowadzić samochód!

    Naucz się, zdaj egzamin i z głowy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-04-18 21:42:28
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.04.2014 21:08, PiteR pisze:

    > Rozwiązywaliśmy test we czterech. Wiek 45, 55, 56 i 64 lata. Najkrócej
    > prawko od 24 lat.
    >
    > Test oblany :)
    > Współczuję kandydatom.
    nie obraźcie się, ale trochę Was nie rozumiem. użyję przykładu.
    "Oj jakie te studia i egzamin na lekarza są trudne"
    To dobrze czy źle - ja się pytam? Dla mnie, pacjenta - bardzo dobrze, bo
    wiem ze lekarzami będą najlepsi, i oni będą mnie leczyć. JA, podkreślam,
    ja, jestem zadowolony z tego że egzaminy, jakiekolwiek są trudne.
    obojętnie czy zdanie egzaminu gwarantuje profesjonalizm, czy też jest
    sitem dla nieprzystosowanych, dla nieuków czy mało zdolnych. JEśli
    będzie łatwo - to egzamin jest zbyteczny. Będzie miał wartość taką jak
    dyplom ukończenia przedszkola - wszyscy dostają...

    ToMasz

  • 8. Data: 2014-04-18 22:25:46
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    teraz ciężko o dobrze płatną pracę/kontrakt/zlecenie. Naprawdę uważasz, że
    dostają je najlepsi - i najlepsi wygrywają przetargi? ;)

  • 9. Data: 2014-04-18 22:45:53
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "vicent" <v...@p...com> napisał w wiadomości

    > Sam sobie współczuje, to wie ktoś o jakichś euro-możliwościach?
    > Nie chcę łamać żadnego prawa, ani jeździć bez dokumentów, po prostu chcę
    > móc legalnie prowadzić samochód!

    Wystarczy się nauczyć i zdać. Ewentualnie pogodzić z faktem, że prowadzenie
    samochodu nie jest dla Ciebie...

  • 10. Data: 2014-04-18 22:52:19
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Rozwiązywaliśmy test we czterech. Wiek 45, 55, 56 i 64 lata. Najkrócej
    > prawko od 24 lat.
    >
    > Test oblany :)

    Znam kobietę po 40 która zdała teorię za pierwszym razem...

    Twoje doświadczenie można wytłumaczyć na kilka sposobów:

    1. Starzy ludzie powinni być kierowani na ponowne szkolenie ;-)
    2. Kupiliście prawo jazdy za kilka kurczaków
    3. Macie wiedzę o przepisach sprzed 20 lat, patrz p. 1
    4. Byliście pijani
    5. itp.

    :-)

    > Współczuję kandydatom.