  • 1. Data: 2014-09-30 13:08:52
    Temat: Wyrok SN - SM może prowadzić "czynności" (z nasłuchu PR)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    No to na tyle, wychodzi że odmawianie strażnikom prawa do kierowania
    do sądu sprawy o "niewskazanie" stało się nieskuteczne.

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2014-09-30 14:19:07
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > No to na tyle, wychodzi że odmawianie strażnikom prawa do kierowania
    > do sądu sprawy o "niewskazanie" stało się nieskuteczne.

    Nie miało to większego znaczenia.

  • 3. Data: 2014-09-30 15:34:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > No to na tyle, wychodzi że odmawianie strażnikom prawa do kierowania
    > do sądu sprawy o "niewskazanie" stało się nieskuteczne.

    W TV cały czas powtarzają, że właściciel ma obowiązek wskazania KIEROWCY.

    Czyżby jakaś zmiana? Przecież mam obowiązek wskazać osoby, którym
    powierzyłem pojazd.

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-09-30 15:50:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W TV cały czas powtarzają, że właściciel ma obowiązek wskazania KIEROWCY.
    >
    > Czyżby jakaś zmiana? Przecież mam obowiązek wskazać osoby, którym
    > powierzyłem pojazd.

    A czy osoba, której się powierzyło samochód ma jakieś obowiązki wskazywania
    dalszych użytkowników samochodu?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2014-09-30 16:29:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-30 15:50, yabba pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:542ab149$0$12641$65785112@news.neostrada.pl...

    > A czy osoba, której się powierzyło samochód ma jakieś obowiązki
    > wskazywania dalszych użytkowników samochodu?

    Ciekawe pytanie. Chętnie poznam odpowiedź.

    --
    MN

  • 6. Data: 2014-09-30 16:42:16
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-09-30 15:34, Marcin N pisze:

    > W TV cały czas powtarzają, że właściciel ma obowiązek wskazania KIEROWCY.
    >
    > Czyżby jakaś zmiana? Przecież mam obowiązek wskazać osoby, którym
    > powierzyłem pojazd.

    A mówią, przez jak długi czas? Bo ja nie pamiętam, kto jeździł moim
    samochodem w ostatni piątek, a to dopiero 4 dni temu.

  • 7. Data: 2014-09-30 17:54:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > KIEROWCY.
    > Czyżby jakaś zmiana? Przecież mam obowiązek wskazać osoby, którym

    Akurat tego bym nie bral powaznie - wiadomo, pismakom to wszystko
    jedno.

    >A mówią, przez jak długi czas? Bo ja nie pamiętam, kto jeździł moim
    >samochodem w ostatni piątek, a to dopiero 4 dni temu.

    Nie ma ograniczenia :-(

    Nie to ze zaostrzyli, tylko po prostu nigdy nie bylo i nadal nie ma.
    Z jednej strony moze i slusznie, bo sprawa moze byc powazniejsza niz
    fotka z FR, wypadek jakis ze skutkiem smiertelnym, napad na bank itp.
    No ale nawet wtedy trudno sobie przypomniec, i trudno tez tylko na tej
    podstawie kogos oskarzac.

    Karalnosc wykroczenia ustaje po roku ... ale od ujawnienia
    wykroczenia. Wiec jak wykopia gdzies dysk z FR to czas startuje od
    odczytania.
    No a nawet jak ujawnili dawno, to i tak chyba moga spytac i masz
    odpowiedziec :-(

    J.

  • 8. Data: 2014-09-30 19:29:49
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > Wiec jak wykopia gdzies dysk z FR to czas startuje od odczytania.
    > No a nawet jak ujawnili dawno, to i tak chyba moga spytac i masz

    Sprawa dotyczy tylko tego czy straż może kierować sprawę do sądu i nic
    więcej. Reszta sie nie zmieniła.
    Po prostu od tej chwili srasz nie musi korzystac z usług policji.
    Dla kierowców zmiana niewielka.

  • 9. Data: 2014-10-01 19:22:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-30 16:29, Użytkownik Marcin N napisał:

    > Ciekawe pytanie. Chętnie poznam odpowiedź.

    Nie ma takiego obowiązku.
    Ma prawo nie pamiętać i nie mogą jej za to ukarać jak właściciela.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-10-01 19:41:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-01 19:22, RadoslawF pisze:

    > Nie ma takiego obowiązku.
    > Ma prawo nie pamiętać i nie mogą jej za to ukarać jak właściciela.

    Bzdury piszesz. Obowiązek wskazania ciąży i na właścicielu, i na posiadaczu.

    --
    Liwiusz