  • 1. Data: 2014-09-27 22:28:17
    Temat: "Wysterowany przeez ubezpieczalnię..."
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Ciągle jeszcze coś mnie zaskakuje :]
    http://olx.pl/oferta/citroen-c5-zadbany-serwisowany-
    CID5-ID4ewZr.html#342ded564f
    "Wysterowany przez ubezpieczalnię" Hmmm.
    Co to może znaczyć???
    :)

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2014-09-27 23:31:35
    Temat: Re: "Wysterowany przeez ubezpieczalnię..."
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-27 22:28, Hinek pisze:
    > Ciągle jeszcze coś mnie zaskakuje :]
    > http://olx.pl/oferta/citroen-c5-zadbany-serwisowany-
    CID5-ID4ewZr.html#342ded564f

    > "Wysterowany przez ubezpieczalnię" Hmmm.
    > Co to może znaczyć???

    "W dniu zakupu kupujący musi wykupić OC ponieważ zostałem wysterowany
    przez ubezpieczalnie"

    Czyli nie ma OC.
    Kupujesz i trzeba od razu ubezpieczyć na siebie.

  • 3. Data: 2014-09-28 22:10:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    > przez ubezpieczalnie"
    >
    > Czyli nie ma OC.
    > Kupujesz i trzeba od razu ubezpieczyć na siebie.

    Trzeba będzie też zapłacić zaległe składki, za okres, kiedy nie były
    płacone?

  • 4. Data: 2014-09-28 22:14:27
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.09.2014 o 22:10, Poldek pisze:
    > Trzeba będzie też zapłacić zaległe składki, za okres, kiedy nie były
    > płacone?

    Nie.

  • 5. Data: 2014-09-28 22:17:38
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-09-28 22:14, neoniusz pisze:

    > Nie.

    Zgadza się, ale pewnie wiele osób myśli, że trzeba, a to odstrasza
    potencjalnych nabywców.

  • 6. Data: 2014-09-29 13:43:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-27 23:31, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > przez ubezpieczalnie"
    >
    > Czyli nie ma OC.
    > Kupujesz i trzeba od razu ubezpieczyć na siebie.

    To prawda, ale co to znaczy wysterowany?

    A jeśli to znaczy wyrejestrowany, to jak się wyrejestrowuje z ubezpieczenia?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2014-09-29 16:34:35
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał

    > To prawda, ale co to znaczy wysterowany?
    >
    > A jeśli to znaczy wyrejestrowany, to jak się wyrejestrowuje z
    > ubezpieczenia?

    To właśnie mnie intryguje.

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2014-09-29 19:40:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "Liwiusz" napisał

    > To właśnie mnie intryguje.

    Wypowiadasz umowę i po sprawie.
    I od następnego dnia po zakończeniu okresu ubezpieczenia podpadasz pod UFG z
    dość sporą karą (o ile nie ubezpieczysz od razu gdzie indziej).

  • 9. Data: 2014-09-29 19:55:39
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-09-27 o 22:28, Hinek pisze:
> [...]
    > http://olx.pl/oferta/citroen-c5-zadbany-serwisowany-
    CID5-ID4ewZr.html#342ded564f

    > "Wysterowany przez ubezpieczalnię" Hmmm.

    Wystarczyło zadzwonić do właściciela na podany numer i okazało się, że
    skończyło się ubezpieczenie OC i nie zostało przedłużone.

  • 10. Data: 2014-09-29 20:30:53
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-09-29 19:55, t-1 pisze:
    CID5-ID4ewZr.html#342ded564f

    > Wystarczyło zadzwonić do właściciela na podany numer i okazało się, że
    > skończyło się ubezpieczenie OC i nie zostało przedłużone.

    Ubezpieczenie OC przedłuża się automatycznie, o ile nie zostało pisemnie
    wypowiedziane.