  • 1. Data: 2010-08-13 00:36:51
    Temat: Wysylka silnik
    Od: "Rafal" <r...@t...pl>

    Witam!
    Poradźcie proszę jak i jaka firma najlepiej wysłać silnik ze skrzynia ?
    Rzędowa 6-stka z Senatora.

    Pozdrawiam!
    Rafał

  • 2. Data: 2010-08-13 00:47:22
    Temat: Re: Wysylka silnik
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-08-13 00:36, Rafal pisze:
    > Witam!
    > Poradźcie proszę jak i jaka firma najlepiej wysłać silnik ze skrzynia ?
    > Rzędowa 6-stka z Senatora.

    Znajdz kogos kto ma podpisana umowe z firma kurierska, bo wyslanie teog
    n apalecie bedzie Cie kosztowac kosmiczne pieniadze.

  • 3. Data: 2010-08-13 06:15:04
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Znajdz kogos kto ma podpisana umowe z firma kurierska, bo wyslanie teog
    > n apalecie bedzie Cie kosztowac kosmiczne pieniadze.

    Moze nie bedzie tak zle.
    Ja polecam strone http://www.wysylajnajtaniej.pl - kilkunastokrotnie
    korzystalem i zawsze ok. Tyle ze to dla paczek do 31,5kg. Dla wiekszych
    maja taka stronke (ta sama firma): http://www.eurokurier.pl/?p=cennik
    Za darmo to to nie jest, ale da sie przezyc

    Kwik

  • 4. Data: 2010-08-13 08:45:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-13 06:15, Kwik pisze:

> [...]
    > maja taka stronke (ta sama firma): http://www.eurokurier.pl/?p=cennik
    > Za darmo to to nie jest, ale da sie przezyc

    Hmm faktycznie ceny są rewelacyjne...
    Ostatnio wysyłałem klapę do A6 kombi i najtaniej co znalazłem to pocztex
    za 110zł bez żadnego ubezpieczenia. A tu ubezpieczenie, oznaczenie
    "uwaga szkło" wyliczyło mi 47zł... pocztex z ubezpieczeniem chciał 165zł....
    Siódemka 170, UPS 230, GLS w ogóle nie chciał przyjąć bo za duże...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 5. Data: 2010-08-13 09:01:48
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Skorzystaj z kogoś, kto ma stałą umowę z firmą kurierską.
    Ja wysyłałem piec c.o. ok 300 kg i miało mnie to kosztować 400 zł.
    Ta sama przesyłka ze stałej umowy wyszła coś koło 160 plus flaszka dla
    załatwiającego.
    Jacek