  • 1. Data: 2015-05-18 08:31:02
    Temat: Wysyp "30"?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Od dziś policji dano więcej władzy, oczywiście "dla naszego dobra".
    Jedną z innowacji jest prawo odebrania prawa jazdy przez policje, za
    przekroczenie o 50 km/h. prędkości w terenie zabudowanym.
    Zupełnie przypadkiem dowiedziałem się, że zamówiono wiele nowych znaków,
    takich okrągłych, z czerwoną obwódką i cyfrą "30".
    Ciekawe, czy ma to jakiś związek z nowymi uprawnieniami?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 2. Data: 2015-05-18 08:37:42
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znaków, takich okrągłych, z czerwoną obwódką i cyfrą "30".
    > Ciekawe, czy ma to jakiś związek z nowymi uprawnieniami?

    Powinni jeszcze, koniecznie przed II turą, podnieść VAT. Albo CIT.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2015-05-18 08:38:43
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-05-18 o 08:31, WW pisze:
    > Zupełnie przypadkiem dowiedziałem się, że zamówiono wiele nowych znaków,
    > takich okrągłych, z czerwoną obwódką i cyfrą "30".
    > Ciekawe, czy ma to jakiś związek z nowymi uprawnieniami?
    Jak w kasie domowej pusto, to ojciec-pijak i córkę pod latarnię wyśle, a
    co dopiero "ojcowie narodu", którzy są znani z wysokich standardów
    moralnych.
    Jacek

  • 4. Data: 2015-05-18 09:08:51
    Od: p...@g...com

    --Jedną z innowacji jest prawo odebrania prawa jazdy przez policje, za przekroczenie
    o 50 km/h. prędkości w terenie zabudowanym.

    bylbym wstrzasniety gdyby zabierali za przekroczenie o 31 km/h (jak w Niemczech)
    31-40 km/h 160,- EUR, 2 Punkte, 1 Monat Fahrverbot ale wtedy szeregi "szybkich i
    bezpiecznych" szybko by sie przetrzebily :-)

    --Zupełnie przypadkiem dowiedziałem się, że zamówiono wiele nowych znaków, takich
    okrągłych, z czerwoną obwódką i cyfrą "30".

    w Katowicach ? to bedzie rewolucja :-)
    http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3858471,stref
    a-tempo-30-w-katowicach-tak-czy-nie-mapa-sonda-wideo
    ,id,t.html

    --Ciekawe, czy ma to jakiś związek z nowymi uprawnieniami?

    posrednio tak, PO rozpaczliwie probuje nadrobic wieloletnie zaniedbania w tej
    dziedzinie i nawet sie z tym nie kryje:

    - Posłowie pracują nad projektem, który mógłby zapewnić większą ochronę, bo kierowcy
    musieliby przepuszczać pieszych nie dlatego, że są dobrze wychowani, ale dlatego, że
    tak stanowi prawo. Myślę, że taka zmiana zostanie przegłosowana jeszcze w tej
    kadencji Sejmu - ocenia Bartłomiej Morzycki.

    a ja sie pytam gdzie byli ci poslowie przez ostatnie pare lat ? teraz jak strach w
    oczy zajrzal ze koryto zabiora wzieli sie nagle do roboty ?

    http://www.biznes.newseria.pl/news/co_piata_piesza_o
    fiara,p490585324

  • 5. Data: 2015-05-18 10:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WW w...@v...pl ...

> [...]
    > takich okrągłych, z czerwoną obwódką i cyfrą "30".
    > Ciekawe, czy ma to jakiś związek z nowymi uprawnieniami?

    Mnie sam przepis az tak bardzo nie przeraza, bo jednak przekroczenie o 50
    to sporo. Oczywiscie mozna sie zagapić itp.

    Przeraza mnie natomiast ze:
    - wprowadzono taki przepis bez zrobienia porzadku z kwestia podejrzanej
    legalizacji urzadzen iskra
    - policja nadal uzywa wadliwych urzadzen iskra
    - policja nada uzywa ich niezgodnie z instrukcja (mierzenie na łuku, w zbyt
    wysokiej wilgotnosci)
    - co najwazniejsze - nie masz prawa odwołac sie od "wyroku policjanta!
    Znaczy masz mozliwosc, ale prawko i tak ci zabiera. Co z tego ze wyznacza
    ci termin rozprawy za 3 miesiace, skoro po 3 miesiacach prawko dostaniesz z
    powrotem.

    W głowie mi sie to nie miesci.

  • 6. Data: 2015-05-18 10:13:14
    Od: p...@g...com

    --Oczywiscie mozna sie zagapić itp.

    oczywiscie np po zjezdzie z autostrady, jade 140 km/h wpadam w zabudowany i nadal
    ciagne 110 km/h :-) ha ha ha

    --W głowie mi sie to nie miesci.

    no coz postep wymaga ofiar :-)

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,17936584,Godz__00
    _51__Obowiazuja_juz_nowe_przepisy__Kierowca.html#Czo
    lka3Img

  • 7. Data: 2015-05-18 10:27:31
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-18 o 10:13, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > no coz postep wymaga ofiar :-)
    >
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,17936584,Godz__00
    _51__Obowiazuja_juz_nowe_przepisy__Kierowca.html#Czo

    Proszę Cię, weź zacznij cytować jak człowiek.

    Lewis

  • 8. Data: 2015-05-18 10:42:44
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-18 o 10:00, Budzik pisze:
> [...]
    > ci termin rozprawy za 3 miesiace, skoro po 3 miesiacach prawko dostaniesz z

    nie chce mi się kolejny raz otwierać tej ustawy - te >50km/h to tylko w
    zabudowanym, czy gdziekolwiek (bo nie kojarzę rozgraniczenia w ustawie)
    Jak będę jechał autostradą A4 161km/h (ograniczenie do 110) to zabiorą
    czy nie?
    no i jak to się ma do tego:
    http://www.tvnturbo.pl/aktualnosci,1850,n/na-licznik
    u-100-a-wideorejestrator-mowi-128,168372.html
    na autostradzie nie będą jechać za blisko więc łatwo o taką pomyłkę...

    Łukasz

  • 9. Data: 2015-05-18 10:49:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA49E5E65A4591budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > ci termin rozprawy za 3 miesiace, skoro po 3 miesiacach prawko dostaniesz

    Linia partii - linią narodu. Musisz się dostosować do woli większości.

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2015-05-18 10:52:11
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak będę jechał autostradą A4 161km/h (ograniczenie do 110) to zabiorą czy

    Według tego co ja czytałem, to zabiorą. Stwarzasz przecież ogromne
    zagrożenie.

    > no i jak to się ma do tego:
    > http://www.tvnturbo.pl/aktualnosci,1850,n/na-licznik
    u-100-a-wideorejestrator-mowi-128,168372.html
    > na autostradzie nie będą jechać za blisko więc łatwo o taką pomyłkę...

    Postęp wymaga ofiar - jak napisał już ktoś w tym wątku.
    Zawsze możesz odwołać się do niezawisłego sądu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba