  • 1. Data: 2016-05-11 13:49:49
    Temat: Wywiad z Lem-em
    Od: s...@g...com

    "Ja kiedyś myślałem że będą takie samodziałające urządzenie,
    coś co nazywa się robotyka teraz.
    Ale że będą kiedyś elektroniczne pieski i kotki
    TO mi do głowy nie przychodziło. To jest dobre dla dzieci.
    A przecież to jest modne teraz"

    "TO jest właściwie degeneracja tego wszystkiego"

    Całość tutaj:
    https://youtu.be/37K-P77tZXo
    Oczywiście zdania wyjęte z kontekstu ale to chyba Lem
    też powiedział że dopóki nie było internetu to nie wiedział
    że jest tylu idiotów czy jakoś tak