  • 1. Data: 2018-07-14 22:27:21
    Temat: Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Cześć.

    Mam pasywne kolumny głośnikowe. Chętnie podłączyłbym je do komputera,
    żeby uzyskać jakość dźwięku lepszą od popularnych zestawów głośników
    "komputerowych".

    Nie udało mi się wypatrzyć żadnego wzmacniacza audio, który byłby
    stosunkowo nieduży i miał co najmniej 80 dB SN.

    Czy ktoś z Was może rozwiązał taki problem u siebie?

    Może wzmacniacz audio samochodowy?

    --
    MN

  • 2. Data: 2018-07-14 22:38:12
    Temat: Re: Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2018 22:27:21 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Nie udało mi się wypatrzyć żadnego wzmacniacza audio, który byłby
    > stosunkowo nieduży i miał co najmniej 80 dB SN.

    Nie bardzo widzę sens, ponieważ zakłócenia z kompa są dużo silniejsze
    niż ten podany S/N. No chyba że zastosujesz transmisję po świetle a i to
    wątpię.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-07-14 22:54:37
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 14 Jul 2018 22:38:12 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Nie bardzo widzę sens, ponieważ zakłócenia z kompa są dużo silniejsze
    > niż ten podany S/N. No chyba że zastosujesz transmisję po świetle a i to
    > wątpię.

    Właśnie zliwidowałeś cały sektor audio pracujący w studio i na estradzie z
    komputerami.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2018-07-14 22:55:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Nie bardzo widzę sens, ponieważ zakłócenia z kompa są dużo silniejsze
    > niż ten podany S/N. No chyba że zastosujesz transmisję po świetle a i to
    > wątpię.

    Z komputera wychodzę interfejsem audio, który ma SN grubo powyżej 100 dB.

    --
    MN

  • 5. Data: 2018-07-14 23:16:08
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 14.07.2018 o 22:27, Marcin N pisze:
> [...]
    > stosunkowo nieduży i miał co najmniej 80 dB SN.
    >
    > Czy ktoś z Was może rozwiązał taki problem u siebie?

    Co prawda nie spełnia kryterium "nieduże", ale najlepsze IMHO
    rozwiązanie to kupić wieżę. Żeby było niedrogo, a fajnie, to najlepiej
    jakąś stareńką, z gramofonem, za jakieś 100zł z przesyłką na allegro.

    p. m.

  • 6. Data: 2018-07-14 23:20:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-07-14 o 23:16, m pisze:

    > Co prawda nie spełnia kryterium "nieduże", ale najlepsze IMHO
    > rozwiązanie to kupić wieżę. Żeby było niedrogo, a fajnie, to najlepiej
    > jakąś stareńką, z gramofonem, za jakieś 100zł z przesyłką na allegro.

    Tak. Pełno tego jest. I prawda - te stare są lepsze od tego, co dzisiaj
    jest w sklepach. Pamiętam, że taki popularny Technics miał na przykład
    zniekształcenia intermodulacyjne (czy tam harmoniczne) na poziomie
    0.01%. A dziś? Dziś piszą "pomiar dokonany przy THD 10%". Dziesięć!

    Niestety 43 cm szerokości to znacznie więcej niż bym chciał.

    --
    MN

  • 7. Data: 2018-07-14 23:32:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2018 22:55:01 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Z komputera wychodzę interfejsem audio, który ma SN grubo powyżej 100 dB.

    Ciekawe, opisz to cudo. Może się czegoś nauczę :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2018-07-14 23:33:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2018 22:54:37 +0200, Roman Tyczka napisał(a):

    > Właśnie zliwidowałeś cały sektor audio pracujący w studio i na estradzie z
    > komputerami.

    Co innego specjalizowany sprzęt a co innego karta dźwiękowa w kompie.
    Podkręcisz wzmacniacz to usłyszysz swoją myszę :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2018-07-15 00:03:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Co innego specjalizowany sprzęt a co innego karta dźwiękowa w kompie.
    > Podkręcisz wzmacniacz to usłyszysz swoją myszę :)

    Po co (poza chęcią słuchania myszy) i zaoszczędzenia paru groszy
    używać karty dźwiękowej komputera?
    Jeśli nie tylko do gier ale i do muzyki to DAC, wzmacniacz i
    normalne kolumny.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-07-15 06:48:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2018 00:03:18 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Po co (poza chęcią słuchania myszy) i zaoszczędzenia paru groszy
    > używać karty dźwiękowej komputera?

    No ale pytający chce właśnie to robić :) I mu odradzam.
    --
    Jacek
    I hate haters.