  • 1. Data: 2015-11-25 16:12:57
    Temat: Wzmacniacz m.cz z jamnika
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Witam
    W pewnym jamniku Grundiga (RR300CD) jest taki wzmacniacz mocy jak na:
    http://www.voila.pl/455/7wfzr/
    mam dwa pytania:
    1. Co to za element oznaczony J220 ICP N10? (w nóżce 12 scalaka) Wygląda
    jak tranzystor w plastykowej obudowie TO92.
    2. Oba kanały mają duże i jednakowe zniekształcenia nieliniowe jakby im
    się przesunął punkt pracy. Zniekształcenia są bez względu na źródło
    dżwięku - radio czy magnetofon. Napięcia się zgadzają z wyjątkiem nóżki
    12, gdzie jest ok. 6V (Co ciekawe, oryginalnie czyli fabrycznie nóżka 6
    była zwarta do masy cyną i oczywiście brak było napięcia. Rozwarłem i
    pojawiło się 6V ale zniekształcenia bez zmian). Co może być przyczyną
    zniekształceń?
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-11-25 16:36:29
    Temat: Re: Wzmacniacz m.cz z jamnika
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Witam
    > W pewnym jamniku Grundiga (RR300CD) jest taki wzmacniacz mocy jak
    > na: http://www.voila.pl/455/7wfzr/

    Co trzeba zrobić na tej stronie żeby obejrzeć obrazek?

    > mam dwa pytania:
    > 1. Co to za element oznaczony J220 ICP N10? (w nóżce 12 scalaka)
    > Wygląda jak tranzystor w plastykowej obudowie TO92.

    bezpiecznik, wulutuj won, spróbuj na amperomierzu jak gra

    http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/I/C/P
    /-/ICP-N10.shtml

    brak dostatecznego prundu?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2015-11-25 16:53:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2015 16:36:29 +0100, PiteR napisał(a):

    > Co trzeba zrobić na tej stronie żeby obejrzeć obrazek?
    Nie wiem, jak ja kliknę to od razu się ściąga.

    > bezpiecznik, wulutuj won, spróbuj na amperomierzu jak gra
    >
    > http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/I/C/P
    /-/ICP-N10.shtml

    > brak dostatecznego prundu?
    OK, wylutowałem - brak przejścia. Dałem zworke i wzmacniacz działa.
    Dzięki za pomoc. Skąd inąd co za kutas dłubał w tym samograju i zwarł 12
    do masy cyną tak że nic nie było znać że to interwencja :)

  • 4. Data: 2015-11-25 21:15:12
    Od: d...@g...com

    użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > N10? (w nóżce 12 scalaka) Wygląda
    > jak tranzystor w plastykowej obudowie TO92.

    http://www.sklep-elektronik.pl/bezpiecznik-polprzewo
    dnikowy-n10-04a-50v-to92-p-8744.html