  • 11. Data: 2017-11-22 21:36:16
    Temat: Re: Wzmacniacz sygnału GSM na zadupiu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-22 o 20:20, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Super porada, niezmierne dzięki.
    > Co prawda musiałem kupić nowy telefon ale nie kosztowało to drogo.
    > W PLAY do abonamentu za 30 zł dopłaciłem za telefon tylko 358 zł.
    > Ten nowy telefon to LG K8 2017.

    Ooo, dokładnie tego telefonu używa moja przyjaciółka od pół roku, i
    rzeczywiście sobie WifiCalling chwali (tzn. ja jej powiedziałem o co
    chodzi i pokazałem, bo sama by pewnie nie wiedziała :), a akurat jest
    tak, że w mieszkaniu ma "jedną kreskę", a w łazience wcale, i mówi, że
    czuje różnicę.

    > Wificalling działa rewelacyjnie.
    > Nareszcie pierwszy raz od 15 lat mam świetny zasięg w całym domu i na
    > zewnątrz.

    No to świetnie. Tak coś czułem, że dobre Wificalling jest właśnie
    odpowiedzią na kiepski zasięg, a te wszystkie repeatery, to... takie
    protezy z poprzedniej dekady. Równie funkcjonalne jak telefon satelitarny :)

    > Mam jedynie pytanie dotyczące przenoszenia kontaktów ze starego LG G2 na
    > nowy LG K8 2017.
    > Używając funkcji import/export w obu telefonach przeniosłem te kontakty.
    > Niestety jakieś 30% z tych kontaktów nie znalazło się w nowym telefonie.
    > Próbowałem dwóch różnych metod, poprzez plik.csv a drugi raz przy pomocy
    > plików.vcf
    > W obu przypadkach w plikach sa wszystkie kontakty ze starego a w trakcie
    > przenoszenia na nowy część z nich znika.
    > Poradźcie mi co jeszcze moge zrobić aby przenieść wszystkie kontakty.

    A to już nie ten wątek :) Mi się przenoszą same, bo są zapisane w koncie
    google. Z drugiej strony nie mam ich tylu, aby w razie czego nie
    przenieść ręcznie.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-11-22 22:33:36
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-17 o 23:34, Tomasz pisze:

    > Internet mam stabilny, na kablu telefonicznym więc dla mnie byłoby to
    > rozwiazanie idealne.
    > Obawiam się jedynie duzych kosztów nowego telefonu.

    To po co zrezygnowałeś z telefonu stacjonarnego?
    DECT działa wtedy doskonale.

  • 13. Data: 2017-11-22 22:34:00
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-11-22 o 20:20, Tomasz pisze:
    > Używając funkcji import/export w obu telefonach przeniosłem te
    > kontakty.

    Ja się na tym nie znam kompletnie, ale mając podobną potrzebę, i to
    pomiędzy telefonami odległymi o dekadę - posłużyłem się eksportem via
    Bluetooth. Trochę upierdliwe, ale zamiast manka miałem superatę, coś mi
    tam po-dublowało.

  • 14. Data: 2017-11-22 23:47:36
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał

    > To po co zrezygnowałeś z telefonu stacjonarnego?
    > DECT działa wtedy doskonale.

    Chyba źle mnie zrozumiałeś, nigdy nie rezygnowałem z telefonu stacjonarnego.
    Dzieki niemu mam właśnie stabilny internet czyli Neostradę.
    Na telefon stacjonarny nie narzekam, problem miałem jedynie z telefonią
    komórkową
    ale dzieki WiFi Calling mam już temat rozwiązany.

    --
    Tomasz

  • 15. Data: 2017-11-22 23:56:00
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

> [...]

    > google. Z drugiej strony nie mam ich tylu, aby w razie czego nie przenieść

    Już sobie poradziłem.
    Okazało sie że w starym telefonie były kontakty zapisane w dwóch formatach,
    różniły sie jednym polem, którego w drugim nie było i przy konwersji
    odpadały.
    Poprawiłem ręcznie plik.csv i przekonwertowałem na pliki.vcf, po czym
    wszystkie poszły na nowy bez problemów.
    --
    Tomasz