  • 1. Data: 2010-06-12 13:17:08
    Temat: Wzorzec IT8
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Kolegów wie, gdzie kupić wzorzec kolorów IT8 refleksyjny
    5"x7" za rozsądne pieniądze? Wrocław lub wysyłkowo.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2010-06-12 13:44:26
    Temat: Re: Wzorzec IT8
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał
    Czy ktoś z Kolegów wie, gdzie kupić wzorzec kolorów IT8 refleksyjny
    5"x7" za rozsądne pieniądze? Wrocław lub wysyłkowo.
    -----------------------

    Głupia odpowiedź - poszukaj na eBayu.
    Ja się przymierzam do małego obrazka i ceny w Polsce zwaliły mnie z nóg.

    adam

  • 3. Data: 2010-06-12 13:50:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4c138f37@news.home.net.pl...
> [...]
    > Głupia odpowiedź - poszukaj na eBayu.
    > Ja się przymierzam do małego obrazka i ceny w Polsce zwaliły mnie z nóg.

    http://www.targets.coloraid.de/

    I dlugo, dlugo nic.

  • 4. Data: 2010-06-12 16:41:52
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-12 15:50:29 +0200, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > http://www.targets.coloraid.de/
    >
    > I dlugo, dlugo nic.

    A potem wcale.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-06-12 20:13:40
    Od: JB <j...@i...pl>

    JA pisze:

    > A potem wcale.

    A jak juz mam, bo mam, kupilem na Allegro za 25 zl :-)), to jak moge go
    wykorzystac ? W zestawie jest tez dyskietka a na niej ... siakies
    cyferki, ciagi liczb.

    JB

  • 6. Data: 2010-06-12 20:35:19
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-12 22:13:40 +0200, JB <j...@i...pl> said:

    > A jak juz mam, bo mam, kupilem na Allegro za 25 zl :-)), to jak moge go
    > wykorzystac ? W zestawie jest tez dyskietka a na niej ... siakies
    > cyferki, ciagi liczb.

    Po pierwsze primo.
    Ile ma lat? Nie ciesz się, zapewne kilka, może /naście (dyskietka na to
    wskazuje) lat przeterminowany.
    Po drugie primo.
    Skoro nie wiesz jak się tego używa, to po co kupiłeś?

    Można tego użyć pod warunkiem, że oprogramowanie skanera na to pozwala.
    Ogólnie służy do profilowania urządzenia wejścia lub wyjścia.

  • 7. Data: 2010-06-13 08:15:11
    Od: JB <j...@i...pl>

    JA pisze:

> [...]
    >
    > Można tego użyć pod warunkiem, że oprogramowanie skanera na to pozwala.
    > Ogólnie służy do profilowania urządzenia wejścia lub wyjścia.

    No wlasnie, moj Q-60R1 na papierze Kodak Ektacolor 5x7" jest
    najprawdopodobniej z lipca 97 roku !! Z tego co wiem to moj skaner
    Agfa E-50 nie ma mozliwosci kalibrowania.
    Kupilem to w czasie kiedy chcialo mi sie walczyc z kolorem. Nawet nie
    zdjec ale innych materialow do drukowania (tapeta, wykladzina dywanowa,
    probka drewna itp.) Kupilem tez (jak sie okazalo nie to co trzeba)
    PrintFIX PRO do kalibracji monitora i drukarki. Po wielu
    niepowodzeniach dalem sobie z tym wszystkim spokoj.... Moze kiedys...

    JB

  • 8. Data: 2010-06-13 08:57:19
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-13 10:15:11 +0200, JB <j...@i...pl> said:

    > No wlasnie, moj Q-60R1 na papierze Kodak Ektacolor 5x7" jest
    > najprawdopodobniej z lipca 97 roku !! Z tego co wiem to moj skaner
    W lewym dolnym rogu jest data.
    > Agfa E-50 nie ma mozliwosci kalibrowania.
    Skaner nie musi (profilowanie, nie kalibrowanie), musi umieć to program.
    > Kupilem to w czasie kiedy chcialo mi sie walczyc z kolorem. Nawet nie
    > zdjec ale innych materialow do drukowania (tapeta, wykladzina dywanowa,
    > probka drewna itp.) Kupilem tez (jak sie okazalo nie to co trzeba)
    Nie to co trzeba, bo iT8 na papierze foto, służy do foto. Na slajdzie
    (velvia), służy do slajdu - velvii itd.

  • 9. Data: 2010-06-13 09:08:22
    Od: JB <j...@i...pl>

    JA pisze:

    > W lewym dolnym rogu jest data.

    ** IT8.7/2-1993
    ** 1998:07

    > Skaner nie musi (profilowanie, nie kalibrowanie), musi umieć to program.
    > Nie to co trzeba, bo iT8 na papierze foto, służy do foto. Na slajdzie
    > (velvia), służy do slajdu - velvii itd.

    ** to czy sa wzorniki do innych materialow ? Czy trzeba "bawic" sie w
    kotka z myszka ?

    JB

  • 10. Data: 2010-06-13 09:28:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-13 11:08:22 +0200, JB <j...@i...pl> said:

    > ** IT8.7/2-1993
    To jest norma, rewizja wg. której jest wykonany.
    > ** 1998:07
    To jest data.
    I tak za stary, żeby miał być wzorcem.

    > ** to czy sa wzorniki do innych materialow ? Czy trzeba "bawic" sie w
    > kotka z myszka ?

    Do fotografii owszem. Do innych nie wiem, nie interesuje mnie to. JJ
    podał już ten link. Jak myślisz czemu tego tyle jest?