  • 1. Data: 2015-07-06 09:41:41
    Temat: XILINX - VIVADO
    Od: s...@g...com

    Zassałem ostatnią wersję i niestety porażka na dzień dobry przy instalacji.
    Wymagana platforma 64-bit, a ja mam 32. Za cholerę na stronie Xilinxa nie mogę się
    doczytać, która wersja Vivado jest na 32-bit. A jest na pewno. Wiecie która?

  • 2. Data: 2015-07-06 11:45:45
    Temat: Re: XILINX - VIVADO
    Od: Janko <g...@g...com>

    http://www.xilinx.com/support/documentation/sw_manua
    ls/xilinx2015_2/ug973-vivado-release-notes-install-l
    icense.pdf

    tam piszą że:

    "32-bit OS Support Removal"

  • 3. Data: 2015-07-06 14:51:51
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-07-06 o 09:41, s...@g...com pisze:
> [...]
    doczytać, która wersja Vivado jest na 32-bit. A jest na pewno. Wiecie która?

    Postaw sobie ubuntu 64 i ściągnij wersję linuksową.
    Ja jakiś czas temu zainstalowałem ISE 14,7 (chyba) na W8 64. Porażka.
    Nie chciała się uruchomić. Na forach radzili żeby wkopiować biblioteki
    z innych folderów. I tak wieszał się co chwila. A na linuksie 64 idzie
    jak burza. Musiałem tylko podmienić jakaś bibliotekę obsługującą
    menadżera licencji, który i tak nie działa z poziomu interfejsu
    graficznego, tylko trzeba było wywoływać go z palca.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2015-07-06 15:03:47
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 14:51:51 UTC+2 użytkownik Mario napisał:
> [...]
    > menadżera licencji, który i tak nie działa z poziomu interfejsu
    > graficznego, tylko trzeba było wywoływać go z palca.

    To dziwne, u mnie ISE-14.7 chodzi pod W-Vista i nie mam absolutnie żadnych problemów.

  • 5. Data: 2015-07-06 15:11:28
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-07-06 o 15:03, s...@g...com pisze:
    się doczytać, która wersja Vivado jest na 32-bit. A jest na pewno. Wiecie która?

    > To dziwne, u mnie ISE-14.7 chodzi pod W-Vista i nie mam absolutnie żadnych
    problemów.

    Pod 64? Jak ściągnąłem i miałem problemy to znalazłem na stronie Xilinxa
    info, że nie chodzi pod W8 64bit. Na forach znalazłem rady jak
    uruchomić, ale często wieszał się któryś proces podczas syntezy i nie
    dawało rady go przerwać inaczej jak ubijając procesy. Przy tym
    uszkadzały się pliki projektu (zapisane). Pod Ubuntu zero problemów i
    znacznie szybsza synteza niż pod W8.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2015-07-06 18:43:02
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Stachu, nie bądź burak!
    podpowiedz jakim programem narysować sobie schemat z ttli i skompilować
    do vhdla lub gotowca do zaprogramowania?

  • 7. Data: 2015-07-07 01:42:54
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 15:11:30 UTC+2 użytkownik Mario napisał:

    > Pod 64?

    Nie, 32-bit. Jeszcze raz, do tej pory korzystam ze spartana-6. No to po kiego wacka
    mi vivado ?! Ale kurde myślę o K7, kwestia krótkiego czsu i będę tego potrzebował.
    ISE nie da rady.. No ale ja też nie konstruuję tutaj wyrzutni rakiet balistycznych,
    ani nawet nie zamierzam zrobienia z moich pomysłów czegoś na dział zbytu koksowni..
    Ot, Prośba o poradę...

    Z drugiej zaś strony, to trza będzie odżałować ciutę grosza i zrobić przesiadkę na
    64. Wpienia to trochę!! Dlaczego? Hmmm., Tak ze 2 tygodnie nauki, nie jest to jakiś
    problem natury podstawowej, i jeżeli ktoś chce, może się o prawa prxyrody zapytać " z
    nienacka", pogadać ze znającymi się. Temat interesujący,

    Wszystkiego Dobrego !!!warto przxemyśleł !!

  • 8. Data: 2015-07-07 02:17:58
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 01:42, s...@g...com pisze:

> [...]
    problem natury podstawowej, i jeżeli ktoś chce, może się o prawa prxyrody zapytać " z
    nienacka", pogadać ze znającymi się. Temat interesujący,

    Ale czemu masz wydawać na 64? Masz procka 32 bitowego i chcesz zmienić?
    Bo jeśli chodzi o system to lepiej postawić linuksa 64 i zainstalować na
    nim Vivado.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2015-07-07 08:22:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 07 Jul 2015 02:17:58 +0200, Mario <M...@...pl> wrote:
> [...]
    zmienić?
    > Bo jeśli chodzi o system to lepiej postawić linuksa 64 i

    Nie czytasz między wierszami, że Stach należy do tej grupy ludzi co
    musi za karę używać windows?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-07-07 13:44:41
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 08:22, Marek pisze:
    > zmienić?
    > zainstalować na
    >
    > Nie czytasz między wierszami, że Stach należy do tej grupy ludzi co musi
    > za karę używać windows?

    No cóż, trochę się domyślałem. Chciałem go jednak przekonać, że na
    windowsie może się narazić na kłopoty. ISE działał na 32 bitach i na 64
    bitowych Vista, XP i 7. No ale ja sobie zaszalałem i przeszedłem na 8.1
    64. I dupa. On sobie postawi Vivado na 8.1 64 a potem sobie go
    zupgrejduje na 10 (bo 8.1 to nieporozumienie). I będzie w takiej samej
    sytuacji jak ja.

    --
    pozdrawiam
    MD