  • 1. Data: 2015-01-27 20:08:51
    Temat: Xd
    Od: nikoś <nikodem762@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam posiadam skuter gb motors toxic 50 2t i nie moge nigdzie znalezc
    plastików pomożecie ?

  • 2. Data: 2015-01-27 20:42:23
    Temat: Re: Xd
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 27.01.2015 o 20:08, nikodem762@_NOSPAM_onet.pl pisze:
    > Witam posiadam skuter gb motors toxic 50 2t i nie moge nigdzie znalezc
    > plastików pomożecie ?

    jeśli potrafisz sklecić maila:
    http://www.gbmotors.pl/O_nas,55.html

    nie ma za co

    --
    Arni

  • 3. Data: 2015-01-28 18:08:42
    Od: nikoś <nikodem762@_NOSPAM_onet.pl>

    Arni napisal

    > jeśli potrafisz sklecić maila:
    > http://www.gbmotors.pl/O_nas,55.html

    > nie ma za co

    na tej stronie sa tylko części nie ma plastików

  • 4. Data: 2015-01-28 18:13:56
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 28.01.2015 o 18:08, nikodem762@_NOSPAM_onet.pl pisze:
    > Arni napisal

    > na tej stronie sa tylko części nie ma plastików

    plastik to tez część

    1. zrozum mój poprzedni przekaz.
    2. zobacz gdzie Cie odesłałem.

    Jeśli nie jesteś w stanie logicznie powiązać tych punktów to daruj
    sobie, nic nie załatwisz

    --
    Arni

  • 5. Data: 2015-01-28 18:31:06
    Od: nikoś <nikodem762@_NOSPAM_onet.pl>

    Arni napisal

    > plastik to tez część
    jakich punktów wytłumaczy mi to pan normalnie od poczatku???

  • 6. Data: 2015-01-29 12:27:36
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    nikoś <nikodem762@_nospam_onet.pl> wrote:

    > jakich punktów wytłumaczy mi to pan normalnie od poczatku???

    Nie wierzę...

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 7. Data: 2015-01-29 15:35:13
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 29.01.2015 o 12:27, Gof pisze:

    > Nie wierzę...

    ja tez nie chociaż jak widać próbowałem bo jestem optymistą.

    Pesymista mówi, że już gorzej być nie może.
    A optymista mówi, że owszem - może :)

    --
    Arni

  • 8. Data: 2015-01-30 15:28:52
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Arni <a...@n...spam> wrote:

    > ja tez nie chociaż jak widać próbowałem bo jestem optymistą.
    >
    > Pesymista mówi, że już gorzej być nie może.
    > A optymista mówi, że owszem - może :)

    Ale to jest aż niemożliwe... jak oni sobie radzą w świecie realnym...?

  • 9. Data: 2015-01-30 16:11:49
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-01-29 o 15:35, Arni pisze:

    > ja tez nie chociaż jak widać próbowałem bo jestem optymistą.

    Standardem powinna zostać odpowiedź, jakiej udzielił Kuczu:
    https://groups.google.com/d/msg/pl.rec.motocykle/WBt
    f-A_dx-k/UCTV1JifyzQJ
    Utrafione (nie pamiętam filmu) "w sam środek sedna". :)

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 10. Data: 2015-01-30 20:00:04
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Standardem powinna zostać odpowiedź, jakiej udzielił Kuczu:
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.rec.motocykle/WBt
    f-A_dx-k/UCTV1JifyzQJ
    > Utrafione (nie pamiętam filmu) "w sam środek sedna". :)

    Ale odpowiedz Kucza jest zdaniem zlozonym. Czy aby nie przerosnie to
    naszych smigaczowych tytanow intelektu?