  • 1. Data: 2018-02-11 20:14:18
    Temat: Xeon zamiast C2D
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Jest tu ktoś kto w praktyce przerobił instalację Xeona 4-rdzeniowca,
    takiego od podstawki 771, na płycie z podstawką 775? Ciekaw jestem
    wrażeń, w szczególności związanych z tajemniczymi mikrokodami :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-02-11 20:42:31
    Temat: Re: Xeon zamiast C2D
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 11 Feb 2018 20:14:18 +0100
    doszła do mnie wiadomość <t...@4...net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :
    >Jest tu ktoś kto w praktyce przerobił instalację Xeona 4-rdzeniowca,
    >takiego od podstawki 771, na płycie z podstawką 775? Ciekaw jestem
    >wrażeń, w szczególności związanych z tajemniczymi mikrokodami :)

    Nie lepiej kupić Q9550 czy Q9550s?

  • 3. Data: 2018-02-11 21:13:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Feb 2018 20:42:31 +0100, Olaf Frikiov Skiorvensen
    napisał(a):

    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 11 Feb 2018 20:14:18 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <t...@4...net>
    > od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :
    >
    > Nie lepiej kupić Q9550 czy Q9550s?

    Trochę wolniejszy i ma TDP o 15W większe. A poza tym, już kupiłem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

REKLAMA