  • 1. Data: 2017-10-01 17:09:37
    Temat: Xiamoi Redmi Note 4X - brak zdalnej kontroli pulpitu
    Od: Paweł <b...@w...pl>

    Witam
    Zakupiłem telefon Xiaomi Redmi Note 4X (android 7.0, nakładka MIUI Global
    8.5.8.0) z zamiarem udostępnienia go starszej osobie do wykonywania połączeń
    via Skype. Wszelkie ustawienia zamierzam prowadzić zdalnie przez
    konfigurację zdalnego pulpitu, gdyż wiadomo, że starszy człowiek prędzej czy
    później coś namiesza.
    Pech chciał, że nie zweryfikowałem czy ten model coś takiego umożliwia, bo
    zazwyczaj z róźnymi telefonami nie ma żadnych problemów tego typu...
    zazwyczaj....
    Wypróbowałem kilka programów do zdalej kontroli pulpitu typu: TeamViewer
    QuickSupport / Host, AirDroid, MyPhone Explorer, Mobizen.
    W każdym z tych przypadków jedyne co uzyskałem to możliwość obserwacji
    pulpitu i tego co robi z nim użytkownik telefonu.

    Moje stanowisko i ten telefon docelowo będą w odrębnych sieciach, więc
    potrzebuję kontroli zdalnej niezależnej od miejsca umejscowienia tamtego
    telefonu i sieci przez jaką będzie podpięty: 2G/3G/LTE/Wi-Fi.

    Z informacji, do których dotarłem wynika, że ten (i inne modele) Xiaomi
    obsługuje wyłącznie udostępnianiie ekranu.... pech.....

    Czy Ktoś z Was był w podobnej sytuacji i może podpowiedzieć jakieś
    rozwiązanie, czy może jest jakiś program, który da radę kontrolować zdalnie
    pulpit Xiaomi?
    Czy to "cecha" telefonu i czy da się coś z tym zrobić?
    Czytalem, że zrootowanie telefonu mogłoby pomóc, ale nie chciałbym stracić
    gwarancji.

    Pozdrawiam i dziękuję za porady :)
    Paweł

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2017-10-01 21:30:40
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 01/10/2017 04:09 PM, Paweł wrote:

> [...]
    > pulpit Xiaomi?
    > Czy to "cecha" telefonu i czy da się coś z tym zrobić?

    Chyba cos telefonem.
    U mnie Teamviewer Host dziala doskonale na HTC One, ktory oddalem rodzicom.
    Lacze sie z komputera czy z drugiego HTC. Na telefonie rodzicow jest
    internet mobilny z Play.
    Sprawdzales czy jest plugin dla twojego telefonu?
    https://play.google.com/store/search?q=teamviewer%20
    add-on&hl=en
    Jesli nie, poszukaj na ich stronie, napisz do nich. Jakis czas temu klient
    dla Raspbery Pi byl w wersji nieoficjalnej ale zainstalowalem i dzialal.

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html

  • 3. Data: 2017-10-01 23:43:42
    Od: Paweł <b...@w...pl>

> [...]
    > dla Raspbery Pi byl w wersji nieoficjalnej ale zainstalowalem i dzialal.

    No właśnie nie ma Add-on (pligin) dla Xiaomi. Najbliższy chińskiemu
    odpowiednikowi był dla Huawei, ale nie zadziałał.
    TeamViewer i pozostałe programy instalują się na Xiaomi i działają - tyle,
    że w trybie "czytania" pulpitu.
    Coś na angielskich forach ludzie pisali, że Xiaomi nie obsługuje aktywnej
    kontroli zdalnego pulpitu, ale dowiedziałem się o tym już po zakupie, gdy
    zacząłem szukać rozwiązań. Wszystko inne działa normalnie, a Xiaomi musiało
    być oryginalne :(

  • 4. Data: 2017-10-02 01:21:24
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Paweł" napisał:

    > Czy Ktoś z Was był w podobnej sytuacji i może podpowiedzieć jakieś
    > rozwiązanie,

    W nieco podobnej sytuacji (Alcatel Idol 4S nie potrafiący skutecznie dogadać
    się z Team Viewerem) podłączyłem telefon do USB laptopa (sterowanie via
    MyPhoneExplorer), z którym to komputerem łączyłem się via Team Viewer. Mało
    mobilnie i trochę "na chama", ale musiałem coś wymyślić na szybko.
    Ślimaczyło się to jak nieszczęście, głównie z winy MPE, ale działało.

    JoteR

  • 5. Data: 2017-10-02 10:23:14
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 01.10.2017 o 17:09, Paweł pisze:

    > Pozdrawiam i dziękuję za porady :)
    > Paweł

    Pulpit zdalny Chrome

    Dodatkowo odnośnie Twoich problemów - sprawdzałeś w:
    Ustawienia -> Zabezpieczenia -> aplikacje z dostępem do danych ?

  • 6. Data: 2017-10-02 21:40:12
    Od: Paweł <b...@w...pl>

> [...]
    > Team Viewer. Mało mobilnie i trochę "na chama", ale musiałem coś wymyślić
    > na szybko. Ślimaczyło się to jak nieszczęście, głównie z winy MPE, ale

    To nie przejdzie, bo tam gdzie będzie telefon nie ma komputera by go
    podłączyć.

  • 7. Data: 2017-10-02 22:35:46
    Od: Paweł <b...@w...pl>

    > Pulpit zdalny Chrome
    >

    > Dodatkowo odnośnie Twoich problemów - sprawdzałeś w:
    > Ustawienia -> Zabezpieczenia -> aplikacje z dostępem do danych ?

    Niestety pulpit zdalny chrome steruje tylko komputerem, a ja potrzebuję z
    komputera sterować telefonem.

    Nie mam takiej ścieżki w ustawieniach
    Najbliżej tego jest Ustawienia -> Uprawnienia Aplikacji -> Dodatkowe
    Uprawnienia -> a tu jest puste: MIUI.permission.ACCESS_BLE_Settings
    Nic nie można dodać