  • 1. Data: 2013-01-06 11:32:07
    Temat: Xperia Arc S z 4.0.4 do 4.2
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    2 pytania:

    Czy mimo braku oficjalnej aktualizacji Androida do wersji 4.2 dla Sony
    Xperia Arc S da sie zaktualizowac system?

    Czy warto sie bawic? Teraz mam 4.0.4.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-01-06 12:54:45
    Temat: Re: Xperia Arc S z 4.0.4 do 4.2
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.01.2013 11:32, Maciek pisze:

    > 2 pytania:
    >
    > Czy mimo braku oficjalnej aktualizacji Androida do wersji 4.2 dla Sony
    > Xperia Arc S da sie zaktualizowac system?
    >
    > Czy warto sie bawic? Teraz mam 4.0.4.

    moim zdaniem nie było nawet do 4 warto aktualizować. masz działające
    hdmi? co zyskałeś przy przejściu na 4?
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-01-06 12:59:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Jan 2013 12:54:45 +0100, ToMasz napisał(a):

    > moim zdaniem nie było nawet do 4 warto aktualizować. masz działające
    > hdmi? co zyskałeś przy przejściu na 4?

    Starszej wersji nie uzywalem. HDMI dziala, ale z niegoi nie korzystam.
    Bardziej interesuje mnie wzorst wydajnosci i gazdzety typu nakladki
    poprawiajace komfort uzytkowania. Smartfon to mimo wszystko troche zabawka.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-01-07 13:46:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Jan 2013 11:32:07 +0100, Maciek napisał(a):

    (...)

    Brak odpowiedzi uznaje za "nikt nie wie, pewnie sie nie da" :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2013-01-07 13:49:27
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-06 11:32, Maciek pisze:

    > 2 pytania:
    >
    > Czy mimo braku oficjalnej aktualizacji Androida do wersji 4.2 dla Sony
    > Xperia Arc S da sie zaktualizowac system?
    >
    > Czy warto sie bawic? Teraz mam 4.0.4.

    Z ciekawości - jaka sieć?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-01-07 14:25:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 13:49:27 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Z ciekawości - jaka sieć?

    Era, czy jak jej tam teraz.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2013-01-07 14:53:23
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-07 14:25, Maciek pisze:

    > Era, czy jak jej tam teraz.
    T=Mobile. bodajże, a pytałem dlatego, w że Orange w ogóle niue ma
    aktualizacji do >4.0.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2013-01-07 16:52:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 14:53:23 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > T=Mobile. bodajże, a pytałem dlatego, w że Orange w ogóle niue ma
    > aktualizacji do >4.0.

    A czy to jednoczesnie znaczy, ze telefon zaktualizowany do wersji 4.2 nie
    bedzie dzial po wlozeniu karty z Orange?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2013-01-07 17:35:09
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A czy to jednoczesnie znaczy, ze telefon zaktualizowany do wersji 4.2 nie
    > bedzie dzial po wlozeniu karty z Orange?

    Raczej chodzi o brandowaną wersję Andka przez operatora.
    Coś jak mam SE Hazel (wiem, że nie smartfon ale nie o to chodzi) i pisał że
    nie ma aktualniejszego softu niż to co mam.
    Ale się gówno brandowane co pare dni "blokowało" - dostawało takiego
    Slow-down'a na który tylko wyciągnięcie baterii pomagało, to poszło na
    serwis.
    No i się okazało po przyjściu że jednak nowszy soft jest, został wgrany i
    nawet nie mam już wqr** połączenia z internetem pod pierwszym guzikiem co
    tylko koszta nabijało - dostał standarda po prostu. Chodzi dobrze, karty
    łyka wszystkich operatorów.

    Może to jest sposób? wysłać do naprawy że się zawiesza :)

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2013-01-07 22:20:07
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.01.2013 12:59, Maciek pisze:

    > Starszej wersji nie uzywalem. HDMI dziala, ale z niegoi nie korzystam.
    > Bardziej interesuje mnie wzorst wydajnosci i gazdzety typu nakladki
    > poprawiajace komfort uzytkowania. Smartfon to mimo wszystko troche zabawka.

    poprawy szybkości to chyba nikt nie odnotował na tym telefonie :) Mimo
    wszystko ludzie zmieniają oficjalny soft z jakiegoś powodu. jak
    użytkownik chce mieć spokój, w przypadku tego telefonu zostaje na
    fabrycznym.
    ToMasz