  • 1. Data: 2016-11-23 16:33:02
    Temat: Xperia Z2 aktywny ekran podczas rozmowy
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy ktoś spotkał się z takim problemem że podczas rozmowy ekran po
    zbliżeniu do twarzy gaśnie ale dotyk ciągle jest aktywny i
    przypadkowo twarzą wybiera się różne rzeczy.
    Opcja tap 2 wake jest wyłączona.

    Telefon jest po wymianie ekranu (pęknięty dotyk). Problem wystąpił
    tuż po odebraniu telefonu po naprawie. Początkowo wiązałem ten
    problem z tą naprawą Ale po googlowaniu okazało się że występuje
    bardzo często u użytkowników, którzy wcale nie naprawiali telefonu.
    Serwis się upiera że to na pewno nie jej wina wymienionego ekranu czy
    procedury naprawy ale że to jakiś błąd softwarowy i nie wierzy że nie
    występował przed oddaniem telefonu do naprawy.

    Wygląda to na jakiś fenomen bo można o tym problemie znaleźć
    informacje skarżących się użytkowników ale nikt nie zna rozwiązania
    tego problemu (oprócz wymiany telefonu).

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-11-23 18:15:32
    Temat: Re: Xperia Z2 aktywny ekran podczas rozmowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >problem z tą naprawą Ale po googlowaniu okazało się że występuje
    >bardzo często u użytkowników, którzy wcale nie naprawiali telefonu.

    Xperii to nie wiem, ale wszystkie smartfony maja podobny problem ... i
    stosuja
    "proximity sensor" (czujnik bliskosci)

    http://www.androidauthority.com/sony-xperia-z2-probl
    ems-fix-543094/
    https://www.youtube.com/watch?v=muqIldyEfJI

    Moze warto sprawdzic - przy wymianie ekranu mogl zostac
    uszkodzony/zasloniety, albo zmieniono jakies opcje w ustawieniach

    J.

  • 3. Data: 2016-11-23 18:30:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 23 Nov 2016 18:15:32 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Moze warto sprawdzic - przy wymianie ekranu mogl zostac
    > uszkodzony/zasloniety, albo zmieniono jakies opcje w ustawieniach

    Proximity sensor działa prawidłowo, testy przechodzi, ekran gaśnie
    prawidłowo przy zbliżeniu i zapala się po oddaleniu.
    Wszystko niestety wskazuje na to, że jest to jednak fenomen i tego
    nie da się naprawić bez wymiany telefonu :( .

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-11-23 18:40:01
    Od: atm <...@v...pl>

    > Wygląda to na jakiś fenomen bo można o tym problemie znaleźć informacje
    > skarżących się użytkowników ale nikt nie zna rozwiązania tego problemu
    > (oprócz wymiany telefonu).

    Przerabiales te fixy? Moze ktorys zadziala...
    https://www.google.pl/#q=xpreia+proximity+sensor+fix

  • 5. Data: 2016-11-23 19:40:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 23 Nov 2016 18:40:01 +0100, atm <...@v...pl> wrote:
    > Przerabiales te fixy? Moze ktorys zadziala...
    > https://www.google.pl/#q=xpreia+proximity+sensor+fix

    Jak pisłem, to nie jest ten problem.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-11-24 11:51:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    Nie umiem Ci pomóc, ale mam pytanie dotyczące rozbicia.

    > Telefon jest po wymianie ekranu (pęknięty dotyk).

    Jak spadł? Z jakiej wysokości i w co uderzył?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 7. Data: 2016-11-25 08:49:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Nov 2016 11:51:20 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > Jak spadł? Z jakiej wysokości i w co uderzył?

    Pół metra ekranem w terakotę.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-11-25 15:36:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Pół metra ekranem w terakotę.

    Mocniak! Reklama jak się patrzy!!! ;) Masa szmalu i takie coś...
    IMO inwestycja w Gorilla Glass 4 czy GG5 nie jest przesadą.

    Mnie na terakotę, ekranem do dołu spadł ciężki (chyba niemal 700 gramów)
    tablet Overmaxa z wysokości około 100 centymetrów, co zmierzyłem stosowną
    miarką, ale nie potłukł się. Ma w szkle jedną sporą dziurę (nie rzuca się
    w oczy i nie przeszkadza) -- być może powstałą właśnie w efekcie tego upadku...

    Tablet wygląda jak nieszczęście po ponad dwóch latach (kupiłem na przełomie
    marca i kwietnia 2014 roku w polskim sklepie wysyłkowym) używania, ale nadal
    nie jest zupełnie ;) bezużyteczny.

    - gniazdo mikroSD nie kontaktuje
    - ekran bardzo ciemny (w słoneczne dni na zewnątrz niewiele widać)
    - urwana tasiemka wyłącznika (tablet można uruchamiać awaryjnie)
    - padnięty akumulator (padł bardzo szybko; można nadal
    używać z podpięciem do ściany)
    - mało ,,dysku'' (choć tablet ma niby 16 GB, na aplikacje producent
    zostawił jedynie 1 GB, dzieląc pamięć wewnętrzną z niewiadomego powodu)
    - głośniki bardzo słabe
    - obudowa rozpada się

    Wszystkich upadków nie mogę już zliczyć -- około dziesięciu z różnych wysokości
    i na różne podłoża, w tym kilka razy na terakotę. Od strony softu -- tani tablet
    jest bardzo dobrym, ale hard ma straszliwie słaby... 1 GB ,,dysku'' to straszliwie
    mało, natomiast czterordzeniowy procesor z 1 GB RAMek to dobre rozwiązanie na
    Androida 4.4...

    Monster Pentagramu spadał wielokrotnie bez tłuczenia się, w tym na asfaltowy
    (czy może nawet betonowy) chodnik uliczny, a potłukł się w efekcie upadku na
    dywan z wysokości około pół metra.

    Max Asusa spadł już kilkakrotnie, jednak pęknięcie plastykowej ramki posiadł ;)
    nie w efekcie tych upadków. Ekran chroniony szkłem GG4 wygląda pod lupą jak nowy...
    (może dlatego, że mam słaby wzrok) Nie widać zniekształceń wyświetlanego obrazu,
    przebarwień, rys na szkle...

    https://www.youtube.com/watch?v=cVMJIWb2P9Q

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'