  • 1. Data: 2016-08-06 15:51:49
    Temat: Yamaha FZR 600 ( Problem )
    Od: ArcziFZR <arek.leja@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam wszystkich , jestem nowy na forum potrzebuję opinii osoby która
    mogłaby mieć podobną przypadłość ze swoim motocyklem lub po prostu się na
    tym zna . Mianowicie mam problem z Yamahą Fzr 600 z 89r z oznaczeniem 3HE
    Sprawa wygląda następująco : problemu z odpalaniem nie ma , jedynie przy
    agresywnym dodaniu gazu odcina jej prąd . Obstawiałbym moduł zapłonowy
    gdyż po wyłączeniu i włączeniu zapłonu problem znika przy spokojnej
    jeździe problem nie występuje . Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-08-06 21:00:20
    Temat: Re: Yamaha FZR 600 ( Problem )
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2016-08-06 15:51, ArcziFZR poczuł obecność Najwyższego:

    >jedynie przy agresywnym dodaniu gazu odcina jej prąd

    > problem znika przy spokojnej jeździe

    Wygląda na to, że tylko Anioł Stróż zachował resztki zdrowego rozsądku...