  • 1. Data: 2014-04-12 20:33:24
    Temat: Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2
    Od: freefalldiablo <dariuszkozolup@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam. Planuję w niedalekiej przyszłości zrobić prawko kat.A2 będzie to
    moje pierwsze prawko. Puki co jeżdżę czasami na wielu motocyklach więc
    wprawę kilkuletnią już jakąś tam mam :P. Planowałem, że po wyrobieniu A2
    kupił bym Kawasaki Ninja 300 ale niestety jest troszeczkę za droga ale
    ostatnio dowiedziałem się, że można zakupić mocniejszy motocykl zmniejszyć
    moc do 35 kW i udać się do wydziału ruchu i bez problemu można
    zarejestrować na właśnie ten rodzaj prawa jazdy. I tu moje pytanie jak bym
    kupił jeden z 3 motocykli a mianowicie Yamahe YZF R6, Yamahe YZF R1 lub
    Suzuki GSX-R 600 k6. To mógł by mi ktoś mniej więcej objaśnić jak bardzo
    słabsza była by maszyna od kupionej bez obniżonej mocy (dokładniej chodzi
    mi o spalanie, przyśpieszenie i v-max). Z góry bardzo dziękuję. :)

  • 2. Data: 2014-04-12 20:45:46
    Temat: Re: Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 12/04/14 20:33, freefalldiablo wrote:
    > można zakupić mocniejszy motocykl zmniejszyć moc do 35 kW [...]
    > jak bym kupił [...] Yamahe YZF R6, Yamahe YZF R1 lub Suzuki GSX-R 600 k6

    Aaaargh ktoś mi wytłumaczy sens? Toż to jak kupować nie wiem, Audi TT
    żeby jeździć 200 metrów do kościoła...

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2014-04-12 20:56:33
    Od: freefalldiablo <dariuszkozolup@_NOSPAM_wp.pl>

    Rozchodzi ogólnie o ty że to będzie mój własny, pierwszy motocykl ale
    jakieś tam doświadczenie mam. Tak że jakiś czas poduczył bym się na
    troszeczkę słabszej mocy.

  • 4. Data: 2014-04-12 21:08:32
    Od: freefalldiablo <dariuszkozolup@_NOSPAM_wp.pl>

    Alf/red/ napisal

  • 5. Data: 2014-04-14 08:16:46
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 21:08:32 UTC+2 użytkownik freefalldiablo napisał:

    > jakieś tam doświadczenie mam

    ha ha. Kup litra, zarejestruj na 50tkę. No i strunę koniecznie, nie zapominaj o
    strunie.

  • 6. Data: 2014-04-14 11:25:43
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    freefalldiablo pisze:

    > Rozchodzi ogólnie o ty że to będzie mój własny, pierwszy motocykl ale
    > jakieś tam doświadczenie mam. Tak że jakiś czas poduczył bym się na
    > troszeczkę słabszej mocy.

    Z tego co pamiętam, kastracja potrafi wpłynąć negatywnie na zużycie
    paliwa. Ale nie przejmuj się, na pewno da się kastratem dynamicznie
    jeździć, wystarczająco dobrze na polskich drogach.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2014-04-15 17:40:06
    Od: p...@b...pl

    W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 20:33:24 UTC+2 użytkownik freefalldiablo napisał:

> [...]
    >
    > słabsza była by maszyna od kupionej bez obniżonej mocy (dokładniej chodzi
    >
    > mi o spalanie, przyśpieszenie i v-max). Z góry bardzo dziękuję. :)

    Skastrowana i tak będzie wystarczająco szybka jak na pierwsze moto a niskie obroty
    nie powinny być wiele gorsze niż pełnej wersji. Nie do wszystkich modeli są zestawy
    kastrujące, ale to mniejszy problem. Pytanie które zestawy są zgodne i uznane przez
    polskie przepisy - zmiana mocy to zmiana homologacji ktoś to musi wbić w dokumenty i
    się pod tym podpisać. Trzeba by spytać autoryzowanych dealerów marek.

    KJ

  • 8. Data: 2014-04-20 14:30:44
    Od: freefalldiablo <dariuszkozolup@_NOSPAM_wp.pl>

    Piotr Rezmer napisal

    > Ale nie przejmuj się, na pewno da się kastratem dynamicznie
    > jeździć, wystarczająco dobrze na polskich drogach.

    https://www.youtube.com/watch?v=MlRgOfU_Kdk Znalazłem w sieci ten filmik
    czyli już wiemy że jedzie ponad 200km/h oraz przyśpieszenie ma niezłe :)

  • 9. Data: 2014-04-20 21:40:25
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 20.04.2014 14:30, freefalldiablo pisze:
    > Piotr Rezmer napisal

    > https://www.youtube.com/watch?v=MlRgOfU_Kdk Znalazłem w sieci ten filmik
    > czyli już wiemy że jedzie ponad 200km/h oraz przyśpieszenie ma niezłe :)

    nooo, w sam raz do nauki

    --
    Arni