  • 1. Data: 2016-10-18 19:24:09
    Temat: Yamaha Raptor POMOCY !!
    Od: drzewo15 <kondzio8888.1999@_NOSPAM_prokonto.pl>

    Witam 2dni temu kupiłem raptora 700
    Gdy dzisiaj jechałem do lasu , to czułem coś że tak leciutko przerywa ,
    lapie odcinke ciągle ale tak lekko.
    Gdy wrocilem z lasu quad zaczął mocniej przerywać ,zaswiecila sie jakas
    kontrolka na liczniku a pozniej zgasł licznik , ale to chyba dlatego bo
    akumulator jest od skuterka i rozladowany prawie wgl
    (paliłem na popych) .
    Po tym quad na 1 prawie wgl nie chciał jechać bo go mulilo ale wbilem mu 2
    i 3 i jakos ciągnął ale nie za rewelacyjnie po czym zostawiłem quada i go
    nie dodtykałem.

    Mogło sie coś stać ?? , mi się wydaje ze raczej nie ale pytam dla pewnosci
    ps nie dolewałem ani nie sprawdzałem oleju , ale nie sugerujcie sie tym za
    bardzo.

  • 2. Data: 2016-10-19 11:04:44
    Temat: Re: Yamaha Raptor POMOCY !!
    Od: N1 <n...@n...pl>

    Wniosek:
    Lepiej jechać do lasu niż z lasu.

  • 3. Data: 2016-10-19 22:56:09
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    drzewo15 <kondzio8888.1999@_NOSPAM_prokonto.pl> wrote:

    >akumulator jest od skuterka i rozladowany prawie wgl
    >(paliłem na popych) .
    >Po tym quad na 1 prawie wgl nie chciał jechać bo go mulilo ale wbilem mu 2

    Kto to jest wgl? Wedle ustalonego znaczenia (slownik mowy ojczystej,
    polecam) skrot wg oznacza wedlug ale wgl?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2016-10-20 12:08:00
    Od: Yakhub <a...@t...te>

    Dnia Tue, 18 Oct 2016 17:24:09 +0000 (UTC), drzewo15 napisał(a):
    /ciach/

    Zawsze mnie zastanawiało, co rozbią z zaoszczędzonym czasem ludzie, którzy
    piszą "wgl"

    --
    Yakhub

  • 5. Data: 2016-10-20 13:31:52
    Od: isn't he? <a...@d...pl>

    W dniu 2016-10-20 o 12:08, Yakhub pisze:
    > Zawsze mnie zastanawiało, co rozbią

    Mogą go przehulać na pisanie "rozbią" zamiast "robią" :)

    isn't he?