  • 1. Data: 2015-01-11 21:49:17
    Temat: Yamaha xt 600 brak iskry
    Od: mariuszxt600 <tiestoxd@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam jestem tu nowy i prosze o wasza pomoc. Ostatnio zakupiłem quada z
    silnikiem yamaha xt 600 wersja z rozrusznikiem i problem polega na tym że
    miał rozprutą instalacje więc zakupiłem orginalną od xt i razem z moim
    elektrykiem podłączyliśmy ją ale musieliśmy kąbinować bo ktoś tą
    instalacje przerabiał i szukaliśmy który kabel do którego i powoli sie
    udało silnik już kręci światła działają,ale po podłączeniu wszystkiego nie
    ma iskry,jest tak gdy kręce rozrusznikiem to iskry nie ma,a gdy strzelam
    rozrusznikiem to iskra sie pojawia ale tylko wtedy a gdy kręce to nie ma.
    Prosze o waszą pomoc bo już sami nie wiemy co może być.

    https://www.google.p...6.html;1024;768

    Ja podłączałem wszystko pod tą instalacje. Z mojego modułu wychodzą kable
    4 są lużne i jeszcze są 2 kotki

    ja mam taki moduł tylko że na moim jest napisane 3kf
    https://www.google.p...Lh.html;346;461
    Pozdrawiam i prosze o wasza pomoc