  • 1. Data: 2016-02-03 16:26:20
    Temat: Yamamotor z Przygodzic - zna ktoś? [MT-07]
    Od: Michał Bożek <b...@g...com>

    Uszanowanie,

    właśnie rozglądam się a w zasadzie patrzę na moto:
    http://allegro.pl/yamaha-mt07-mt-07-abs-i5876587999.
    html

    problem, że muszę przelecieć połowę kraju aby to to pomacać

    zna ktoś sprzedającego? a może moto?

    wdzięczny będę za info

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-02-03 16:56:57
    Temat: Re: Yamamotor z Przygodzic - zna ktoś? [MT-07]
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Bożek" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    html
    > problem, że muszę przelecieć połowę kraju aby to to pomacać

    Napisal ze nowka. Jak nowka to nowka, co tu macac. Tylko siekies takie mikre
    toto. 75 kucy to ma moj skuter...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2016-02-03 19:53:03
    Od: Michał Bożek <b...@g...com>

    > Napisal ze nowka. Jak nowka to nowka, co tu macac.
    A to tak się wierzy na słowo, że jest cacy?

    >Tylko siekies takie mikre toto. 75 kucy to ma moj skuter...
    chce coś lekkiego - przed momentem sprzedałem 250kg VFR800
    trzeba odetchnąć...